Ranald_InnleggNO Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Hei hei =) Jeg å 3 kompiser driver å skal starte en guild på Grim batol. Vi har ikke funnet på noe navn enda men det kommer ettervært. vi har planer om å raide i Cataclysm , å søker kun norske spiller primært. vi er casual players men er dritt lei pugs å useriøse spillere. Vi har et stort ønske om en helnorsk guild, å en god guild med vennlige spilere vi er i midten av 20 åra å har masse erfaring fra WoW. du trengere ikke super gear heller, vi vil bare ha en norsk "core" vi tenke å raide 1 eller 2 ganger i uka. vis dere lurer på noe kontakt Ranald in game eller send meg en mail på [email protected] vi kan gjerne merge med noen også vis dette er ønske ser fram til å høre i fra deg =) Rana Endret 5. september 2010 av Ranald Lenke til kommentar
dundasen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Tror ikke jeg kommer til å skifte server igjen da det koser 20 Eur ,men du får lykke til med prosjektet Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hørtes veldig interessant ut, men får se om jeg gidder å betale de 20 EUR. Skal tenke på det, så får jeg evt kontakte deg om jeg bestemmer meg for det B). Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 ser den =) takk for svar uansett.... hadde vært fantastisk med hel norsk guid..... Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 ingen flere som er inntresert? Lenke til kommentar
Vrecje Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei! Har alle mine på "feil" server (Nagrand). Kan alltids starte en ny char og powerlvle litt. Er du på i kveld, så kan jeg /w deg ingame. Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 jeg har ikke spilt siden slutten av the burning crusade, men jeg kan starte opp en ny char ettersom at det er stor mangel på spill ute nå. Savner å spille mage litt også da Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Guilden på min server (Darkspear) har blitt splittet pga at noen sluttet og andre gikk hver sin vei, så for øyeblikket er jeg guildless. Så man kan si at dette passer perfekt, men vil helst ikke transfer om det ikke blir noe av det. Gjerne få mer informasjon evt i denne tråden eller PM. PS: Om du lurer, så er jeg en tankadin. Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Hei! Har alle mine på "feil" server (Nagrand). Kan alltids starte en ny char og powerlvle litt. Er du på i kveld, så kan jeg /w deg ingame. jada er på i kveld =) endte meg eller gado... han er han andre kompisen min jeg har ikke spilt siden slutten av the burning crusade, men jeg kan starte opp en ny char ettersom at det er stor mangel på spill ute nå. Savner å spille mage litt også da hadde vært morosomt =) flere jo bedre Guilden på min server (Darkspear) har blitt splittet pga at noen sluttet og andre gikk hver sin vei, så for øyeblikket er jeg guildless. Så man kan si at dette passer perfekt, men vil helst ikke transfer om det ikke blir noe av det. Gjerne få mer informasjon evt i denne tråden eller PM. PS: Om du lurer, så er jeg en tankadin. skjønner den bare vansklig å "bygge" guild vis alle tenker sånn men har ful forståelse for det. Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 dette gjelder alle som har svart å er intressert eller litt intressert: skriv til meg in game eller send meg brev kan gjerne ta en prat =) men er ganske seriøs med det her.... hadde vært kjempe morsomt å fått til... Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) da er guilden opprettet i værtfall Heter <Nordrike> ..... så wisper Ranald eller Gado... vis dere er intressert Endret 7. september 2010 av Ranald Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kan være intressert. Starter isåfall med en ny karakter. Tar kontakt hvis det blir aktuelt. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har mekka en karakter på Grim Batol nå. Ser dere ikke er online.. klar for invite Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Kan være intressert. Starter isåfall med en ny karakter. Tar kontakt hvis det blir aktuelt. hadde vært gøy i værtfall, vil kjøre ganske casual så ikke noe stress =) kan også si at vi som grunnla guilden er voksene folk iværfall så ikke noe tull =P Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Orker egentlig ikke å levle enda en alt, så får se om jeg kjører over tankadinen min til helga. Gir deg/dere nærmere besked om/når det blir gjort. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kan være intressert. Starter isåfall med en ny karakter. Tar kontakt hvis det blir aktuelt. hadde vært gøy i værtfall, vil kjøre ganske casual så ikke noe stress =) kan også si at vi som grunnla guilden er voksene folk iværfall så ikke noe tull =P Som skrevet over, så har jeg mekket en. Venter bare på at 1 av dere kommer online Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Har mekka en karakter på Grim Batol nå. Ser dere ikke er online.. klar for invite sorry.... er på jobb =P så er ikke hjemme før 22 =) men vis du er på etter det så fikser jeg det Lenke til kommentar
Ranald_InnleggNO Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 jupp da er jeg på Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Serylone er nicket mitt. Er på i ny og ne hele tida, men ingen av dere er online. Endret 8. september 2010 av Barliman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå