kristrev Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Banebrytende grafikk i nytt spill til iPhone, iPod og iPad. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 "Banebrytende grafikk" var no å overdrive en smule... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ja, for du har selvfølgelig hatt denne teknologien i baklomma hele tiden regner jeg med , Gjest? Til å være på en telefon er dette faktisk rimelig banebrytende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Bestilte nylig en iPhone 4, og mens jeg i lengre tid nå har siklet på en håndholdt tror jeg kanskje denne telefonen vil utradere behovet for en lommekonsoll - selv om det blir uten Metal Gear Solid-spill, Super Mario-spill eller andre titler jeg i utgangspunktet var interessert i å spille, litt avhengig av hvilken produsent jeg ville valgt. Endret 4. september 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Nå finnes det faktisk MGS til iPhone AltF4. Hjemmesiden til spillet her. Endret 4. september 2010 av Bertelsen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er helt rått....Banebrytende grafikk? Det er ikke bare det men en liten revolusjon...det er tross alt ganske små maskiner dette kjøres på. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Dæven. Sier ikke mer. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Syk grafikk til å være på en mobiltelefon. Aldri sett maken. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Da var det lastet ned og testet.... jeg er målløs! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Plants vs Zombies er et fullverdig spill? Er det derfor det regnes som en mini på PSP? Mobil-gamere er tydligvis ikke godt vant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg