Vegar Jansen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Proxy og VPN høres vanskeligere ut enn det er. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Prøv denne: www.VPNTelevision.com (StrongVPN) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei, Vegar Bor i Frankrike surfer hver dag paa sidene til norske media. Alltid nedtur, naar jeg vil se en videosnutt i nyhetene eller et tidligere sendt TV-program. Meldingen er alltid "norsk territorium" etc. Kan jeg faa tilgang ved aa laste ned en VPN ? Prövde Hotspot. Lastet ned og restartet. Hjalp ikke. Samme som för. Jeg ser at Overplay ogsaa dekker Norge. Svaert takknemlig for svar. Steinar Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 ser ikke som det virker med opera, og alt som ikke virker med opera er dårlige programmer Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Hei, Vegar Bor i Frankrike surfer hver dag paa sidene til norske media. Alltid nedtur, naar jeg vil se en videosnutt i nyhetene eller et tidligere sendt TV-program. Meldingen er alltid "norsk territorium" etc. Kan jeg faa tilgang ved aa laste ned en VPN ? Prövde Hotspot. Lastet ned og restartet. Hjalp ikke. Samme som för. Jeg ser at Overplay ogsaa dekker Norge. Svaert takknemlig for svar. Steinar Hei, Hotspot Shield er en gratisløsning som kun gir deg amerikansk IP-adresse. Det du trenger er som du er inne på en VPN-tilbyder som har servere i Norge. Alternativt kan du forsøke finne en norsk proxyserver. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Bare husk at proxyservere kan observere all trafikken som går via dem. Lenke til kommentar
Gjest Steinar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hei, Vegar Bor i Frankrike surfer hver dag paa sidene til norske media. Alltid nedtur, naar jeg vil se en videosnutt i nyhetene eller et tidligere sendt TV-program. Meldingen er alltid "norsk territorium" etc. Kan jeg faa tilgang ved aa laste ned en VPN ? Prövde Hotspot. Lastet ned og restartet. Hjalp ikke. Samme som för. Jeg ser at Overplay ogsaa dekker Norge. Svaert takknemlig for svar. Steinar Hei, Hotspot Shield er en gratisløsning som kun gir deg amerikansk IP-adresse. Det du trenger er som du er inne på en VPN-tilbyder som har servere i Norge. Alternativt kan du forsøke finne en norsk proxyserver. Hvor finner jeg norske proxyservere?? Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Hei, Vegar Bor i Frankrike surfer hver dag paa sidene til norske media. Alltid nedtur, naar jeg vil se en videosnutt i nyhetene eller et tidligere sendt TV-program. Meldingen er alltid "norsk territorium" etc. Kan jeg faa tilgang ved aa laste ned en VPN ? Prövde Hotspot. Lastet ned og restartet. Hjalp ikke. Samme som för. Jeg ser at Overplay ogsaa dekker Norge. Svaert takknemlig for svar. Steinar Hei, Hotspot Shield er en gratisløsning som kun gir deg amerikansk IP-adresse. Det du trenger er som du er inne på en VPN-tilbyder som har servere i Norge. Alternativt kan du forsøke finne en norsk proxyserver. Hvor finner jeg norske proxyservere?? Tja, du kan jo begynne med et søk. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Skjønner ingenting, men dama på bildet var fin Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvordan sette opp proxy i IE da? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Er det vanskelig å sette opp en egen VPN? Jeg bor i Canada og har en maskin som kan brukes stående hos familie hjemme i Norge. Noen som har en oppskrift/ling til dette? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg bruker en stor vpn tjeneste som heter ibVPN. har premium fullmakter fra forskjellige land og det er virkelig billig. http://www.ibvpn.com Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 jeg bruk ibVPN og det er flott: raske servere, mange steder og lave kostnader.http://www.ibvpn.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg