Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kjøpte det akkuart via Steam jeg også..94kr for det spillet er en no brainer...men ser ikke ut som en kan pre-downloade? Må vente til lansering....den 8 september. Du kan preloade det meste på steam selv om de ikke tilbyr det sånn åpenbart. Jeg preloadet Mafia 2 ved å bruke steamkommandoen "steam://install/50130" i nettleseren min, og velger å åpne det i steam. Du kan nok gjøre det samme med Amnesia. Bare bytt ut 50130 med id'en til spillet (Amnesia sin id er 57300). Bare skriv det inn i nettleseren din. Det vil ikke vises noen progress bar på nedlastingen, men du kan se på megabytene at det blir lastet ned. Funket utmerket med Mafia 2 iallefall, og andre spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Oh...det viste jeg ikke at gikk ann! Se om jeg tar å tester det etterpå da, takk for tipset! EDIT: Gjorde det nå...høres ut som HD jobber men ser i Steam mappa og ser ikke noen mappe for spillet...så vet ikke om det funka jeg. Endret 4. september 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Sjekk downloads på steam. Den skal stå i listen der, men progressbaren beveger seg ikke...men du skal kunne se X MB / Y MB nedlastet. Da er det lett å se om det lastes ned Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ah slik ja...nei det var det ikke noe action så da funka det nok ikke på denne...men kjekt tips til senere uansett Lenke til kommentar
.Winter Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Greit nok at et spill er mørkt, men.. kan da være kjekt å se hvor i all veden man skal gå iallefall Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Greit nok at et spill er mørkt, men.. kan da være kjekt å se hvor i all veden man skal gå iallefall Det er da du skal ta frem lampen. Eventuelt kan du skru opp brightness, men det ødelegger jo alt. Kjenner forresten en som skrudde brightness på fullt i Oblivion hver gang han var inne i huler. Han visste ikke at det var mulig å bruke fakkel Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Haha. Kjøpte Penumbra Collection for 39 kroner https://store3.esellerate.net/store/checkout/CustomLayout.aspx?s=STR9929807578&pc=&page=OnePageCatalog.htm Demoen eier da! Sykt skummelt Lenke til kommentar
lul Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Er allerede kjøpt til Linux sammen med de gamle spillene. Gleder meg :-) Firmaet som lager spillene er et lite svensk selskap som holdt på å gå konkurs for ikke så lenge siden. Oppfordrer alle til å støtte dem med å kjøpe spillene. De er utrolig billige uanskvett. Morsomt om gamer.no kunne intervjuet dem nå som de slipper det nye spillet. Endret 6. september 2010 av lul Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hei!! vis det er noen som ikke har turt å spille demoen, eller noen som vil se en ''unge'' som blir skremt. Så kan du se en film som jeg har laget fra demoen. Det er en live commentary mens jeg spiller, så du får høre åssen reaksjonen min blir til... til visse ting i demoen. jeg sier med en gang at jeg er en reddhare, blir skremt av vært minste ting. Håper at noen av dere ser den, og kan komentere filmen. Takk på forhånd Lenke PS: Jeg snakker på norsk i filmen, ikke engelsk PS2: dette er den første filmen/serien jeg har lagd i mitt liv, just you now it Endret 7. desember 2010 av The lord of the rings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå