Joachim_F Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Lei av å sove godt om nettene? Her er motgiften. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Laster ned nå, spørs om jeg får sove inatt.... Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Amnesia lanseres via digital distribusjon den 8. desember Holdt på å få slag her jeg sitter! Dette må være en trykkfeil? Det kommer vel denne måneden? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Står åttende september på siden til de som lager spillet, så det er nok en glipp. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 For å få best utbytte av demoen, vil jeg anbefale, 1: Slå av alle lys i nærheten av deg 2: Skru opp volumet på høytaleren(e) 3: Spill alene 4: Reduser mørket litt i menyen før du begynner spillet Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Beklager, er selvsagt september. Har vært en lang dag (lang uke)... Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 For å få best utbytte av demoen, vil jeg anbefale, 1: Slå av alle lys i nærheten av deg 2: Skru opp volumet på høytaleren(e) 3: Spill alene 4: Reduser mørket litt i menyen før du begynner spillet Eventuelt, om man ikke er mann nok til å følge dine råd: 1. Slå på alle lys i rommet og spill på høylys dag. 2. Skru av all bass og demp volumet generelt. 3. Spill sammen med flere venner. 4. Sett gamma på fullt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hehe, ser det for meg. Det sitter en og spiller med lys og gamma på fullt. Volumet er nesten skrudd av mens det står tre venner bak og oppmuntrer og forteller at det ikke er farlig, og at det går så bra så Endret 3. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Eventuelt, om man ikke er mann nok til å følge dine råd: 1. Slå på alle lys i rommet og spill på høylys dag. 2. Skru av all bass og demp volumet generelt. 3. Spill sammen med flere venner. 4. Sett gamma på fullt. Det er mitt råd... det må være grenser for hvor mye psykisk terror man skal påføre seg selv. Du får nok mareritt uansett. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Er dette spillet stand alone eller er det en fortsettelse fra Penumbra eller hva det nå heter? Har ikke spillt Penumbra før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tror det skal være et 'stand alone' spill. Demoen er lastet ned og innstallert, nå er det bare og vente på at mørket skal senke seg! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ny IP, tviler på at det har noen tie-ins til Penumbra. Gapet i tid og geografi er rimelig stort. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som har kommet forbi den store metallporten i området med vann? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som har kommet forbi den store metallporten i området med vann? Det er en spake i et annet rom du må dra i. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ferdig med demoen og det var scary shit altså! Må nok vurdere dette ja... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Ny IP, tviler på at det har noen tie-ins til Penumbra. Gapet i tid og geografi er rimelig stort. Tja. Jeg har spilt fullversjonen litt, og jeg kom akkurat over noe jeg tror er en referanse til Penumbra-universet. En sånn greie du klikker på for å lagre spillet i Penumbra. Lenke til kommentar
Jevrio_InnleggNO Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Yes! Er lei av å sove godt om natta. Etter en lang skole-uke skal det bli godt med mareritt! Nei, kommer ikke til å laste ned engang. HATER skrekkspill. Med mindre det kommer rambo-mod til det spiller jeg ikke. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Husker jeg satt med hjertet i halsen konstant under det fantastiske Penumbra-spillet, HATER egentlig skrekkspill, men skaperene av penumbraserien greide å skape frykt ved hjelp av atmosfære og ikke ved å lage en million "skvetteelementer". Vet ikke om jeg tør spille dette, må i så fall bli under et fullt opplyst rom med en haug med mennesker rundt meg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kjøpte det på steam nå i kveld for 12 euro. Fin pris. Spillet fikk også 8.5 fra IGN. http://pc.ign.com/articles/111/1118326p1.html Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kjøpte det akkuart via Steam jeg også..94kr for det spillet er en no brainer...men ser ikke ut som en kan pre-downloade? Må vente til lansering....den 8 september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå