Sindre S. Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Burde jeg kjøpe call of duty 4? er lei av battlefield,world at war og mw2. Endret 3. september 2010 av Sindre S. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Et rungende ja! Det får man jo superbillig nå og MP delen er fortsatt en av de bedre på markedet Lenke til kommentar
Sindre S. Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Tror jeg skal kjøpe det på xbox live marketplace, for 400 kr. Er det verdt det allikevel? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg ville nok ikke kjøpt det på marketplace. Det er nokså stive priser for eldre spill. Du burde fint greie å plukke det opp for halvparten av prisen på en spillbutikk/brukt på eb games. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tror jeg skal kjøpe det på xbox live marketplace, for 400 kr. Er det verdt det allikevel? pappagutter kjøper det på marketplace da penger er bare et siffer som er uendelig. du får lett kjøpt dette for 100kr flere plasser og da kan du tilogmed ta med plata til en kompis og spille det der tilbake til marketplace, microsoft overpriser dette av en eller annen grunn, muligens pga grådighet men også fordi butikker som sitter med en kopi bør helst få solgt det først? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen av spillene der er overpriset ja, men andrehar greie priser. Bully til 149kr. er ikke så ikke. The Outfit (som ikke er lett å få tak i lenger) koster 149kr. også Lenke til kommentar
Sindre S. Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Noen av spillene der er overpriset ja, men andrehar greie priser. Bully til 149kr. er ikke så ikke. The Outfit (som ikke er lett å få tak i lenger) koster 149kr. også takk for gode svar, kjøpte det på gamestop for 75 kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå