Gå til innhold

Casemod roundup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

her er min:

laga vindu sjøl men dremel, filer og sandpapir. I tellegg har leg laga ny front uten de teite 3,5" lukene... skal gravere inn ny logo i minivunduet i front etter hvert...

laga et lite keyboard for å styre winampen når jeg først var i gang og.. (skal lage IR styring snart da.. så den blir vel snart tatt ut av drift..kanskje) I tilleg skal jeg lage et termometer for å ha inne i vinduet på siden... skal poste bilder når det er ordna og..

Image2.jpg

Image3.jpg

front1.jpg

front2.jpg

minikb2.jpg

night1.jpg

night2.jpg

window1.jpg

window2.jpg

er ikke helt ferdi enda da...

Lenke til kommentar

tuXP-G: gjorde d sjøl... er jo det som er halve morroa.. :)

znOOker: Jeg hater sånne småting som ødelegger... God tid er det som trengs.. og det er sommerferie vettu'.. :wink:

Takk for komentarene. :)

Siden de bildene ble tatt så har jeg mala kantene der jeg kutta svart... så litt rart ut når de var blanke... (trodde det skulle bli tøft men det ble det ikke) Dessuten beskytter malinga mot rust.. :D

Lenke til kommentar
tuXP-G: gjorde d sjøl... er jo det som er halve morroa.. :)

znOOker: Jeg hater sånne småting som ødelegger... God tid er det som trengs.. og det er sommerferie vettu'.. :wink:

Takk for komentarene. :)

Siden de bildene ble tatt så har jeg mala kantene der jeg kutta svart... så litt rart ut når de var blanke... (trodde det skulle bli tøft men det ble det ikke) Dessuten beskytter malinga mot rust.. :D

Nice work.. forresten, hva bruker du rødspriten til? Så også det bordet du hadde kabinettdøra på, det er ikke et campingbord vel? Ligger nemmelig et campingbord hjemme her med samme "mønster".

Anyway, ikke at jeg kan stille opp med casemoden over, men here goes:

2.jpg11.jpg10.jpg

9.jpg3.jpg

Modden er dog ferdig for lengst, men har ikke giddet ta nye bilder. Måtte sende tilbake den ene neonwireen da den var defekt. Ser ganske kult ut i mørket faktisk. Kan kanskje komme med noen nye bilder når jeg får inn vannkjølinga.

Vet det er litt sånn "ferdigmod", men dette er bare mitt første forsøk på en mod. I tillegg er det et par månder siden jeg lagde den.. November i fjor for å være nøyaktig.

Har planer om å gjøre litt til med kabinettet.

Jeg er virkelig imponert over slike som kutter ut egne figuere i kabinettet og slikt. Jeg kunne godt ha gjort slikt pirkearbeid selv bare resultatet ble bra. Problemet er at jeg ikke har penger, eller verktøy til å gjøre det.

Forresten Smilodon hvilke vertøy brukte du til å kutte ut ørnen?

Lenke til kommentar
FUsiOn: kan du legge opp link til større bilder av den høyre siden?

Her er større bilder, bare trykk på de mindre så får du et stort.

Bildene er tatt med et gammet krappy kamra jeg lånte av en kamerat. Pappa har kjøpt et mye bedre nå, så hvis jeg skal ta nye bilder blir det "ganske" mye bedre kvalitet.

Lenke til kommentar
ganske bra borra(pent også :) ), er det helt perfekt foresten?

Åsssen perfekt? Det er ganske symetrisk ja.. Ser hvertfall bra ut..

Hadde det ikke vært for de blanke kantene så hadde det omtrent vært perfekt tenker jeg.

Det største borret jeg brukte gjorde vel slik at hullet ikke ble helt fint i kantene, men det duger da..

Lenke til kommentar
mente symetrisk ja.

*pirke*syns jeg så en liten feil på andre til høyre(ca midt på)*pirke* :p

men det kan jo godt være kamera

andre til høyra fra hvor?

Selv klarer jeg ikke se stort utifra det bildet.. er så uklart.. Skal få tatt nye bilder soon.. I løpet av uken.

Lenke til kommentar
mente symetrisk ja.

*pirke*syns jeg så en liten feil på andre til høyre(ca midt på)*pirke* :p

men det kan jo godt være kamera

andre til høyra fra hvor?

fra den øverste spike'n eller hva jeg skal kalle den

Klarer dog ikke å se feilen selv atm.. vi får se når jeg får vannkjøling.. da skal jeg ta noen nye bilder av hele kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...