Jikla Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hei.l Jeg tenkte jeg skulle lage en film som viser hvordan og final fantasy XIV fungerer + ett par tutorials i crafting, gathering og kamp systemet. Eventuelt bare lage noen snutter som heter FFXIV adventurers guide der jeg i grunn bare springer rundt og gjør veldig mange ting for å vise frem spillet. Men er det noen som vet om det faktisk er lov til å filme? Har ikke lest noe om at de har fjernet NDA. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det er jo åpen beta, er ikke det det samme som å si at NDA'n er fjernet? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Lf288-fj8OI Liten film snutt jeg laget av cutscenen i Ul'dah. Laster opp del 2 i løpet av natta siden filene er på1.5 gig og tar 250 min å laste opp -.- Gameplay videoer med tutorials osv får vente til release. Endret 13. september 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå