Joachim_F Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Final Fantasy-tilhengerne kan nå teste det nyeste MMO-spillet. Les hele saken Lenke til kommentar
schma Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Foreløpig kan man mest av alt kose seg med "server congestion": http://entry.ffxiv.com/busy/ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Kjedelig -.-* Kommer ikke inn på registreringa.. Endret 2. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
@NdRiLz@ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Foreløpig kan man mest av alt kose seg med "server congestion": http://entry.ffxiv.com/busy/ Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja er der jeg og. Får vel prøve i kveld. Syntes vel det virker mindre interessant, men veldig pent. Så må se om jeg endrer mening. Det er greit med gratis testing i åpen beta sånn sett. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 vel jeg har fått til og registrere meg, men den nekter og logge inn på beta test sida, lol Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Fekk heldigvis registrert meg før eg reise på jobb i dag tidleg. Fekk starta nedlastinga av klienten, men vakkje rare farten. Får sjå når eg kjem heim. Gleder meg uansett til å få prøvd det! Lenke til kommentar
eindude Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 funka fjell her laster ned siste oppdatering nå. menne bare på 4,6kbs da. men igjen så er det bare 4 min ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hrrm, får beskjed om at det er "invalid code" når jeg forsøker å registrere koden. Grr. Edit: Nevermind, der kom den. Tar vel bare tid fra du får den til accounting har registrert at koden er tilgjengelig. Endret 2. september 2010 av Slettet+9812374 Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 "Applications for the FINAL FANTASY XIV Open Beta Test have been temporarily suspended. Please wait until we are ready to accept new applications and then try again. " Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) "Applications for the FINAL FANTASY XIV Open Beta Test have been temporarily suspended. Please wait until we are ready to accept new applications and then try again. " Endret 2. september 2010 av Fotsopp Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 ÅååååÅÅÅÅÅÅÅåååå, NEKOS, HERE I COME!!! Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 "Applications for the FINAL FANTASY XIV Open Beta Test have been temporarily suspended. Please wait until we are ready to accept new applications and then try again. " Blæh. Jaja ikke verdens viktigste det her, som andre er det for å sjekke om dette er noe jeg skal investere i fremover. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 registrerte koden min for et par timer siden, og jeg kan fortsatt ikke logge inn på beta siden, props til square enix for og ikke være forberedt, syntes forsåvidt nettsiden dems virker veldig dårlig designet også... Men men, som andre har påpekt, det er ikke veldig viktig for meg siden jeg aldri har vært noen stor FF fan, men hadde ikke gjort noe og få sjekket det ut Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Huff. Med denne farten vil spelet vere ferdig nedlasta om 35 dager.. Oh well - tilbake til GW. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Skal seriøst betaen starte kunne 30 dager før lansering? Er ikke det litt risky ahh? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Skal seriøst betaen starte kunne 30 dager før lansering? Er ikke det litt risky ahh? Det er mest sansynelig at dette bare er en annen måte og si "test spillet vårt, men hvis det er noe galt så er det greit siden det er beta!" for å gi folk en prøvesmak og for å fikse bugs og stress teste serverene, men gameplay messig så kommer de nok ikke til og forandre noe. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Skal seriøst betaen starte kunne 30 dager før lansering? Er ikke det litt risky ahh? Siste APB beta var vel bare noen uker før release også, men... ...dårlig eksempel Endret 2. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Skal seriøst betaen starte kunne 30 dager før lansering? Er ikke det litt risky ahh? Betaen tror jeg startet for over 6 måneder siden i forskjellige faser. Dette er siste fase som er en åpen beta, der man får testet serverne med mest mulig folk samtidig på. Stress test eller hva man ønsker å kalle det. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Skal seriøst betaen starte kunne 30 dager før lansering? Er ikke det litt risky ahh? Betaen tror jeg startet for over 6 måneder siden i forskjellige faser. Dette er siste fase som er en åpen beta, der man får testet serverne med mest mulig folk samtidig på. Stress test eller hva man ønsker å kalle det. Det forklarer litt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå