Gå til innhold

Nye overraskelser fra Valve

Anbefalte innlegg

Som jeg skrev i en annen tråd, spår jeg en eller annen PS3-eksklusiv, nytt HL, og et nytt Left 4 Dead.

Hvorfor skulle de lage en PS3-eksklusiv? Valve har vel gitt ut samtilige spill på PC også?

AtW

Greit. PS3 og PC da. Men nå bryr jeg meg ingenting om hva som kommer til PC, så lenge det også finnes på konsoll, så jeg sier "PS3-eksklusiv". I alle tilfeller jeg bruker ordet "eksklusivt", mener jeg konsoll. Med mindre "PC" og blir nevnt i forbindelse med ordet "eksklusivt".

For meg er PC en plattform for RTS og MMOs.

Ja, riktig, og folk som ikke har PS3 skal da begynne å kalle spill til PS3 og x360 for "x360-ekslusivt" fordi de ikke bryr seg om PS3? Husk at du også skal kommunisere med folk, uansett hva du mener om PC.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er Gal og sier nytt Counter Strike :o

For meg er PC en plattform for RTS og MMOs.

OM du synes Strategi og FPS med autohide fungerer bedre på Konsoll så, men den meningen er vansklig og forstå. Spesielt FPS auto dukke, hide, for så å sikte med stikka er noe jeg Aldrig kommer til å foretrekke i forholdt til ei Heftig Mus.

Counterstrike med STikke :cry:

Ja, du sier noe. Jeg fortrekker de fleste skytespill på Xbox 360, men CS må jeg innrømme at var litt vrient å få til på den.

PC = RTS, MMOs og CS :)

Ja, riktig, og folk som ikke har PS3 skal da begynne å kalle spill til PS3 og x360 for "x360-ekslusivt" fordi de ikke bryr seg om PS3? Husk at du også skal kommunisere med folk, uansett hva du mener om PC.

AtW

Nei, for PS3 og 360 er begge konsoller. Jeg sier ikke at PC er dårlig. Jeg mener bare at det er noe annet. Jeg bruker PC stort sett til surfing, musikk, film (WMC), kommunikasjonsmiddel og MMOs + enkelte andre spill.

Om et spill kommer til Xbox 360 og iPhone, så kaller jeg det fortsatt "360-eksklusivt".

Beklager virkelig om jeg støter deg med meningene mine.

Ting jeg sier virker kanskje ikke så logisk for andre, men det funker for meg: Jeg er ganske sikker på at jeg har rett til å ha mine egne meninger, med mindre Norge plutselig ble en del av Russland, Kina eller Nord-Korea...

Endret av Amored
Lenke til kommentar

De har jo snakket om å kanskje produsere en Half Life film. Så kaaanskje, bare kaaanskje det er det?

Ja, det hadde vært kult. Men det det ville jo stride i mot spillene, ved at man aldri ser Gordon i spillene. Det blir man jo nødt til i en film. Ikke det at jeg ikke vil se Gordon på skjermen, men litt av HL-sjarmen er at man alltid ser fra Gordon's øyne.

En Cloverfield-type film kunne jo ha løst det problemet, men slike filmer kan bli litt slitsomme.

Lenke til kommentar

De har jo snakket om å kanskje produsere en Half Life film. Så kaaanskje, bare kaaanskje det er det?

Ja, det hadde vært kult. Men det det ville jo stride i mot spillene, ved at man aldri ser Gordon i spillene. Det blir man jo nødt til i en film. Ikke det at jeg ikke vil se Gordon på skjermen, men litt av HL-sjarmen er at man alltid ser fra Gordon's øyne.

En Cloverfield-type film kunne jo ha løst det problemet, men slike filmer kan bli litt slitsomme.

Det finnes faktisk en del Half-Life-spill hvor du følger andre, og kun observerer Gordon Freeman så vidt det er i enkelte scener. Half-Life Blue Shift følger Barney, sikkerhetsvakta du blir kjent med i Half-Life og Half-Life 2 med episoder, Half_Life: Opposing force, hvor du spiller som en av de militære som skal drepe Gordon Freeman i Half-Life og co-op spillet Half-Life Decay, hvor du spiller en av to kvinnelige forskere (Gina Cross/Colette Green) i Half-Life. Med andre ord er en film som ikke følger Freeman slettes ikke utenkelig!

Lenke til kommentar

AtW

Nei, for PS3 og 360 er begge konsoller. Jeg sier ikke at PC er dårlig. Jeg mener bare at det er noe annet. Jeg bruker PC stort sett til surfing, musikk, film (WMC), kommunikasjonsmiddel og MMOs + enkelte andre spill.

Om et spill kommer til Xbox 360 og iPhone, så kaller jeg det fortsatt "360-eksklusivt".

Beklager virkelig om jeg støter deg med meningene mine.

Ting jeg sier virker kanskje ikke så logisk for andre, men det funker for meg: Jeg er ganske sikker på at jeg har rett til å ha mine egne meninger, med mindre Norge plutselig ble en del av Russland, Kina eller Nord-Korea...

Legg av deg stråmannsargumentasjonen, jeg har ikke sagt at jeg har følt meg støtt, eller at du ikke har rett på dine egne meninger. Men det betyr ikke at jeg ikke står fritt til å mene at meningene dine ikke er særlig lure. Språk er for å kommunisere, det er sjeldent en god ide å ture avgårde med et språk som "funker for deg" om andre mennekser oppfatter det du sier som noe annet enn det du mener.

AtW

Lenke til kommentar

Legg av deg stråmannsargumentasjonen, jeg har ikke sagt at jeg har følt meg støtt, eller at du ikke har rett på dine egne meninger. Men det betyr ikke at jeg ikke står fritt til å mene at meningene dine ikke er særlig lure. Språk er for å kommunisere, det er sjeldent en god ide å ture avgårde med et språk som "funker for deg" om andre mennekser oppfatter det du sier som noe annet enn det du mener.

AtW

Der satte du meg virkelig på plass :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...