Joachim_F Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Er de bedre enn den forrige? Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Mer Half-Life! Det er så veldig på tide. Enten kom med en sjokklansering i løpet av høsten eller si at det kommer i løpet av 2011, det er det minste vi vil ha. Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 For håpe det blir hl2 Ep3 , sitter og venter på spennende nyheter her Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Iløpet av 12 måneder? Hei, HL: Episode 3! Lenke til kommentar
Corvwyn Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Episodic content my ass... De kunne jo lagd Source Engine 2 på tiden det tar dem å gi ut episode 3... Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Half-life 3, med ny source motor Steam chatte funksjon til mobil. Linux version av Steam Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er få ting som får det til å bevege seg i underbuksa, men dette blir nesten for mye! Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 http://www.game.no/acatalog/Half_Life_2_Episode_3_PC_PC.html game.no litt overivrige eller lekasje? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Som jeg skrev i en annen tråd, spår jeg en eller annen PS3-eksklusiv, nytt HL, og et nytt Left 4 Dead. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Husker ikke helt hvor, men leste et sted om at noen hadde funnet flere tegn i kildekoden til Mac-versjonen av Steam som tydet på at det ville bli Linux-støtte. Sto et utsnitt av koden med Linux nevnt noen steder inni. Nå har ikke jeg så mye peiling på sånn kode, så det er jo mulig det bare var lureri... Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Notch, han som mekker Minecraft, skulle visst ha et møte med valve om ikke så lenge. Kanskje noen avtale mellom dem er allerede gjort :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg gidder ikke skrive at jeg håper noe noe Half-Life 2 ep. 3, for det er selvsagt. Jeg tror én overraskelse er at de tidligere Xbox 360-eksklusive Left 4 Dead-spillene kommer, og jeg tror også at siden Steamworks skal fungere med PlayStation 3 (som jo var en del av nyheten om Portal 2 til PS 3), kan faktisk den konsollen få en skikkelig oppdatert versjon av Team Fortress 2 - helt gratis, Valve-tradisjonen tro. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg gidder ikke skrive at jeg håper noe noe Half-Life 2 ep. 3, for det er selvsagt. Jeg tror én overraskelse er at de tidligere Xbox 360-eksklusive Left 4 Dead-spillene kommer, og jeg tror også at siden Steamworks skal fungere med PlayStation 3 (som jo var en del av nyheten om Portal 2 til PS 3), kan faktisk den konsollen få en skikkelig oppdatert versjon av Team Fortress 2 - helt gratis, Valve-tradisjonen tro. Eg hater når folk sier eksklusive når det ikkje er det. Hjernavaska av Microsoft? PC og XBOX 360. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Eg hater når folk sier eksklusive når det ikkje er det. Hjernavaska av Microsoft? PC og XBOX 360. Konsolleksklusivt. Sånn jeg ser det, er PC noe helt annet. Alle med en Xbox 360 kan spille L4D, men ikke alle som har en PC kan spille L4D. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Episode 3: Part I Episode 3: Part II Episode 3: Part III (Jeg tipper det er snakk om Half-Life, L4D og noe helt nytt. Kanskje noen saftige nyheter ang. Steam eller Source?) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Som jeg skrev i en annen tråd, spår jeg en eller annen PS3-eksklusiv, nytt HL, og et nytt Left 4 Dead. Hvorfor skulle de lage en PS3-eksklusiv? Valve har vel gitt ut samtilige spill på PC også? AtW Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Som jeg skrev i en annen tråd, spår jeg en eller annen PS3-eksklusiv, nytt HL, og et nytt Left 4 Dead. Hvorfor skulle de lage en PS3-eksklusiv? Valve har vel gitt ut samtilige spill på PC også? AtW Greit. PS3 og PC da. Men nå bryr jeg meg ingenting om hva som kommer til PC, så lenge det også finnes på konsoll, så jeg sier "PS3-eksklusiv". I alle tilfeller jeg bruker ordet "eksklusivt", mener jeg konsoll. Med mindre "PC" og blir nevnt i forbindelse med ordet "eksklusivt". For meg er PC en plattform for RTS og MMOs. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Jeg er Gal og sier nytt Counter Strike :o For meg er PC en plattform for RTS og MMOs. OM du synes Strategi og FPS med autohide fungerer bedre på Konsoll så, men den meningen er vansklig og forstå. Spesielt FPS auto dukke, hide, for så å sikte med stikka er noe jeg Aldrig kommer til å foretrekke i forholdt til ei Heftig Mus. Counterstrike med STikke Endret 3. september 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg tror vi får høre følgende kunngjøringer: - Half Life 2: Episode 3 - Et sammarbeid med Hutch, utvikleren bak Minecraft - Defense of the Ancients Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Håper ikke valve lager flere L4D spill. L4D er jo bare gøy i 2 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå