Gå til innhold

Ny super-iPod fra Apple

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til jeg kan kjøpe en iPad nano, en iPhone som ikke kan ringe, og en veldig stor iPod touch. Da blir jeg fornøyd..

LItt av en ønskeliste! :-) Jeg for min del hadde vært fornøyd om jeg snart fikk tilsendt den iPad'en jeg bestillte i januar ...

Lenke til kommentar

Hvis Apple virkelig vil bli suksessfulle og ta pc-markedet med storm trenger de å gjøre 3 store tiltak. 1. Gjøre alle produktene sine billigere så flere får råd til dem. 2. Øke kapasiteten og produksjonen så enormt så ALLE, jeg mener ALLE som vil ha et Apple produkt får det og må slippe å vente. 3. De må ta kundebehandling mer seriøst, og lytte til hva kundene ønsker. En bedrift er ingenting uten fornøyde kunder.

Lenke til kommentar

Hvis Apple virkelig vil bli suksessfulle og ta pc-markedet med storm trenger de å gjøre 3 store tiltak. 1. Gjøre alle produktene sine billigere så flere får råd til dem. 2. Øke kapasiteten og produksjonen så enormt så ALLE, jeg mener ALLE som vil ha et Apple produkt får det og må slippe å vente. 3. De må ta kundebehandling mer seriøst, og lytte til hva kundene ønsker. En bedrift er ingenting uten fornøyde kunder.

Eh...har du ikke fått memoen om at Apple er virkelig suksessfulle? Og jeg tror ikke Apple vil ha den biten av pc-markedet..Jeg tenker på dem som sitter med råttne stygge pcer som er kjøpt til rundt 3-6000kr og som funker i 2 år før dem går til helvete. Apple er luksus og design...og slikt koster.

Men det er jo tydligvis det folk liker, iPad Touch alene hadde jo solgt mer en Nintendo og Sony sine håndholdte spill maskiner tilsammens....tilsammens! Og hvor iPad touch ALENE har solgt over 1.5 billioner spill og programmer KUN på iPad touch....det er jo heeelt sykt.

Jeg begynner å se mer og mer hva disse Apple fanatikerne rabler om.....men tror godt smak kommer med alderen....for min del hvertfall :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

iPad solgt mer enn alle Nintento DS og PSP modellene? Høres ekstremt tvilsomt ut. iPod Touch tror jeg kan ha solgt mer, men ikke iPad allerede..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...