Riboflavin' Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://www.gamespot.com/news/6274868.html Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jaha? Vet om en som kommer til å sikle en ny innsjø i spenning av disse overraskelsene. Må innrømme at jeg er spent selv. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Spennende, sikkert noe om HL, et nytt spill og noe mer random som jeg ikke kan tenke meg hva kan være, my prophecy is spoken. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg spår en eller annen PS3-eksklusiv, nytt HL (som Xifi sier), og et nytt L4D. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Selv håper jeg i hvertfall det er større ting enn "Portal2 kommer til PS3", som det refereres til i artikkelen. (Jeg vil høre om nye spill.) Greit at Gabe har sagt ting om PS3 som gjorde dette til en overraskelse, men det er da ikke så fryktelig spennende for oss som ikke har en PS3. Endret 1. september 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeremy Bennet Artist Prior to joining Valve, Jeremy worked at Weta in New Zealand as the Visual Effects Art Director (winning the Visual Effects Societies award for Best Art Direction in a Motion Picture) on The Lord of the Rings and was the Conceptual Designer on King Kong. Since joining Valve he has worked on Half Life ep2, Left4Dead 1\2, Portal2 and several to be announced titles. When not at work he can be found surfing the many breaks on the Olympic peninsula and building Lego space ships with his two boys. > Kilde < Valve driver tydeligvis med flere spill, kan bli spennende. Satt faktisk å leste gjennom hele siden jeg linket til i går, og kom på at jeg hadde lest det der, tok tid å lese gjennom da Men det var faktisk litt humor inne i den. Endret 1. september 2010 av Xifi Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jaha? Vet om en som kommer til å sikle en ny innsjø i spenning av disse overraskelsene. Må innrømme at jeg er spent selv. Å jasså? ^_^ Jeg er veldig spent, men frykter at det kan være ting av Portal 2-kaliberet. Tidligere titler kommer nå også til PS 3 for eksempel. Uansett er det denne DOTA-greia da, og HL 2 ep. 3 må jo nesten komme en eller annen gang! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Steam blir kunngjort til PS3 samt en PS3 eksklusiv, det ville jeg ha blitt sjokkert av store nyheter fra de Portal 2 med Move støtte hadde heller ikke vært å forakte Endret 1. september 2010 av Toman Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Move kan gå og skyte seg selv, bokstavelig talt. Det eneste jeg ønsker å høre fra Valve nå er at Episode 3 kommer om få måneder, Portal 2 kommer med ett komplett coop campaign og at Valve vil bidra på Minecraft så det blir kjappere ferdigstilt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Steam på konsoll? Jeg skulle likt å se hvordan det hadde latt seg ordne. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Steam blir kunngjort til PS3 samt en PS3 eksklusiv, det ville jeg ha blitt sjokkert av store nyheter fra de Portal 2 med Move støtte hadde heller ikke vært å forakte Steam kommer ikke til PS3. Men måten spill oppdateres, kommer til å bli brukt på PS3. Endret 2. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå