Øystein W. Høie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Så liten at du kan holde den i hånden. Les saken her Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Men kommer den til Norge? Nei. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nåværende modell av AppleTV med harddisk kan også streame innholdet fra Mac eller pc og over til TV´en. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 så liten at du kan... ja, holde den i hånden men ikke bruke den til noe, nei. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Lurer på om den kommer til Norge likevel, gamle appleTV har iallefall rast 1000kr i pris det siste døgnet. Ikke at jeg hadde kjøpt noen av de uansett, hvis jeg ønsket 720P video, så hadde jeg ikke kjøpt en 1080p (FullHD) TV hadde jeg vel? nei... denne funker sikkert fint i USA, hvis du ikke er kresen på kvaliteten, for oss her på berget finnes det heldigvis bedre løsninger Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 så liten at du kan pakke den inn i en ose og kaste den i søpla dersom du i et svakt øyeblikk ble lurt til å kjøpe driten, som er ubrukelig i norge og alfor dyr selv om den hadde vært brukelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg