Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når Apple, ett av verdens største selskaper, holder en pressekonferanse for over 160 millioner kunder, da er man en idiot om man som ansvarlig for en nettside som Mobilen.no ikke følger med. Apple har en utrolig stor kundemasse, og uansett om du liker det eller ikke er det mennesker rundt deg til enhver tid som er interessert i nettopp hva Apple driver med. Da er det rimelig bak mål å tro at en bedrift som er avhengige av lesere ikke kommer til å dekke konferansen.

Og må det være revolusjonerende for å være nevneverdig? Da blir det forferdelig stille på nettet gitt. Er ikke mye som er revolusjonerende.

Lenke til kommentar

Apple er jo som en dråpe i havet å regne, når det kommer til kundemasse. Og jeg har da ikke skrevet at mobilen.no ikke skulle omtale Apple sin lansering, men at de har 9 artikler om iPhone på forsiden, er å overdrive. Og når man tenker på at det igrunnen ikke er noe nytt de lanserer, så blir det jo enda mer betenkelig.

At du har Applebriller på deg er jo åpenbart, men du kunne kanskje prøve å ta dem av i 5 minutter? Kanskje du ville oppleve verden fra en ny side? Se ting litt klarere?

Mobilen.no mister troverdighet ved slik overdreven fokusering på en produsent... Lik det eller ikke, Aplle har ikke funnet opp kruttet på nytt...

Lenke til kommentar

Apple er ikke i nærheten på å være markedsleder, med unntak av muligens mp3 spillere. At de hypes av mobilen.no, gjør dem ikke til markedsledere. Hadde noen av de andre produsentene fått en brøkdel av samme oppmerksomhet, hadde de mangedoblet sitt salg.

Men pga denne hypingen i media, så selger altså Apple jævlig bra, med tanke på at det meste de spyr ut er søppel.

Men jeg skal innrømme at Apple er geniale når det kommer til markedsføring. Men der stopper det også. Alt jeg har opplevd fra Apple har vært en nedtur. Overpriset, med begrenset brukerfrihet, gjør at jeg, og heldigvis de fleste andre, holder oss langt unna Apple.

Lenke til kommentar

Det er syv artikler om Samsung her nå.. Må nesten døpes samsung-mobilen.no nå! Jeez, grow up!

Det er mange faktorer som spiller inn, men at Apple lager enheter som er helt i toppsjiktet er ingen tvil om. Hadde man sammenlignet hi-fi produkter, så har samsung vært i samme klasse som philips, jvc, sony etc, mens Apple hadde ligget som Marantz, Denon, Rotel etc. De har ikke nødvendigvis like mange funksjoner som billig-produktene, men det de kan, det kan de virkelig bra.

Lenke til kommentar

Alt som kommer fra appel er bra... Jeg leser kun om produkter fra appel... Alt annet er jo bare dritt i forhold, tar du f.ek. samsung så ligger de fort 10 år tilbake, men det jo selfølgelig bra for oss forbrukere at de prøver for da blir prisene presset litt Men appel har ingen over seg eller ved siden

Kanskje en begynnelse er at du kan rettskrivning. Det heter Apple. IKKE Appel. Så heter det selvfølgelig IKKE selfølgelig :D

Endret av Jofa
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har nå hatt min iPhone 4 i snart 2 mnd, og absolutt ingen av problemene som er nevnt her og i flere forskjellige diskusjonsforum har jeg hatt med min. Har prøvd å holde den på slik måte som vises på youtube, med å dekke nesten hele tlf med handa, og fikk ingen utslag på signalstyrken. Ellers så fungerer den helt toppers! Så skjønner ikke hva folk klager over..

Ikke oppgradert til versjon 4.1 enda, men gleder meg:-)

Håvard

Drammen

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...