Øystein.F. Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vi har køyrt den nye storsatsinga frå Sony gjennom eit testløp. Les hele saken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Playstation Move passer meg perfekt da jeg elsker Nintendo Wii, bare nå får jeg høyrere presisjon og mye mye bedre grafikk = win win for meg Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Spennende, gleder meg til Sorcery! Ser frem til omtaler av Move-spill her. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tviler på at du får bedre presisjon en med Motion + Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tviler på at du får bedre presisjon en med Motion + det gjør du selvsagt.. har selv motion + og jada den er presis, men fortsatt litt å gå på.. den har feks ingen peiling på hvor i rommet du befinner deg, hvor nærme skjermen du er osv.. Dette er ting move har full kontroll på. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Move vil jeg ikke ha før det kommer et spill som virkelig bruker det. Jeg gidder ikke disse casual-spillene. Dersom det neste Metal Gear Solid Rising kommer med Move-støtte så er jeg der umiddelbart. Eller om det neste Elder Scrolls kommer med Move-støtte Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Om dere tar en liten titt på reviewen av det party-spillet til Move, på Gametrailers.com, så ser dere at Move ikke er helt presis. Men litt lugging gjør ingenting for min del. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Bra lesing dette! Egentlig ikke så mye jeg ikke viste eller ikke regnet med, Move får generelt bra tilbakemeldinger over hele linja da stadig fler nettsider legger ut sine meninger. PS3 med Move er vel det Wii burde ha vært...nå er det opp til utviklerne å levere. Men frykter det kan fort bli litt som med Wii, en håndfull bra spill og en haug med elendige tredjeparts spill. Tid vil vise! EDIT: Oj...ser Dagbladet har gitt Sports Champions terning 6! Endret 1. september 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Yxeflens Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vi har køyrt den nye storsatsinga frå Sony gjennom eit testløp. Les hele saken Jeg har ett ønske i forhold til Move: Move-støtte til de fleste fpser. Ikke bare vil det gi muligheten til kjappe omveltninger i spillet, men det ville spenne bein på utsagnet "fps funker bare på pc". Jeg hadde likt å kunne si: "Mus er jo bare såååå tregt da". (Eller, jeg vil ikke si DET, men noe som ligner) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vi har køyrt den nye storsatsinga frå Sony gjennom eit testløp. Les hele saken Jeg har ett ønske i forhold til Move: Move-støtte til de fleste fpser. Ikke bare vil det gi muligheten til kjappe omveltninger i spillet, men det ville spenne bein på utsagnet "fps funker bare på pc". Jeg hadde likt å kunne si: "Mus er jo bare såååå tregt da". (Eller, jeg vil ikke si DET, men noe som ligner) For min del bruker jeg lengre tid på å snu meg og skifte våpen når jeg spiller FPS med Wii-moten kontra en vanlig håndkontroller. Men at FPS på PS3 får Move-støtte er jo uansett bare bra da det sikkert er mange som vil synes det er bedre med Move enn en vanlig håndkontroller. Lenke til kommentar
DudeDude Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Da mangler vi bare zelda og mario for min del. Uten det så er det bare en møkkakopi. Selv om det antagelivis aldri blir noe zelda eller mario. Noen av de beste spilla noen gang de 2 Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vi har køyrt den nye storsatsinga frå Sony gjennom eit testløp. Les hele saken Jeg har ett ønske i forhold til Move: Move-støtte til de fleste fpser. Ikke bare vil det gi muligheten til kjappe omveltninger i spillet, men det ville spenne bein på utsagnet "fps funker bare på pc". Jeg hadde likt å kunne si: "Mus er jo bare såååå tregt da". (Eller, jeg vil ikke si DET, men noe som ligner) For min del bruker jeg lengre tid på å snu meg og skifte våpen når jeg spiller FPS med Wii-moten kontra en vanlig håndkontroller. Men at FPS på PS3 får Move-støtte er jo uansett bare bra da det sikkert er mange som vil synes det er bedre med Move enn en vanlig håndkontroller. Enig. Jeg tror du reaksjonstiden blir dårligere med Move enn med DS3 kontrollerne. Grunnen er enkel. Det tar lengre tid å bevege hele håndleddet for å sikte enn bare å bevege tommelen. Dette er jo selvsagt kun min teori om hvordan det blir, basert på erfaringer fra Nintendo Wii. Vi får se når KZ3 kommer ut, evt om det kommer andre FPS før den tid. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Den blir et must for meg, gleder meg til å prøve den. Har sett på de viedoene av den, ser så rått ut å spille tennis med den og sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå