VEH_InnleggNO Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det vanker nye kampanjer i Crossworlds. Les hele saken Lenke til kommentar
Seal Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Digga demoen av AP noe helt sykt, men kjøpte det aldri...Så kanskje jeg skal plukke opp denne pakken Lenke til kommentar
Nev75 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det er ikke gratis selv om du eier AP. "1C company has announced that King's Bounty: Crossworlds will be sold in three different versions. Before I go further still says that for now it does not concern France since it leaves our shores as December 10. The first for a price of $ 19.99 will require the game KB: Armored Princess to settle and it will add all new features and campaigns Crossworlds. The second for a price of $ 29.99 will be a standalone version of Crossworlds and will not request any other game to work. The third will find ourselves in a pack Crossworlds more original King's Bounty for a price of $ 34.99." Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg er glad de holder ekspansjonstradisjonen i live. Har ikke mye pent å si om den nye DLC-trenden. Lenke til kommentar
Nether Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Forhåndsbestilte det fra Gamersgate i dag siden jeg allerede har Armoured Princess derfra. Lurer på hvor stort spillet er i forhold til AP og Legend. Trodde egentlig ikke AP skulle være så stort når jeg kjøpte det, men så viste det seg å vøre større enn Legend. Gleder meg stort til å spille. Synd jeg må bruke noen timer på å laste det ned først men det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå