Treningsmagasinet.no Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skal du trene 4x4 eller fokusere på å trene opp et fundament med mye langkjøring? Treningsekspertene Jan Hoff og Johan Kaggestad er ikke helt enige. Les saken her Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 At disse ekspertene ikke kan bli enige for en gang skyld. Jeg har steintro på at en kombinasjon med intervall og langkjøring er det som fungerer. Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 har ennå til gode å se noen går ut å sier at de trener med opplegget til Hoff!! og som i tilegg oppnår gode resultater?? Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg trener mye mengde hele året og kjører 4x4 intervall for å toppe formen inn mot ritt. Det funker som ei kule! Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 enig at 4x4 er bra for å toppe formen, men er det noen som har fulgt programmet til Hoff mot Birken, det er vel nesten utelukkende intervall trening og i lengde tror jeg det blir både tungt, ensformig og lite motiverende.... Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 jeg trener også mengde(mye og mye??)og har god erfaring med 4x4 for å få frem topp formen. Orker ikke 4x4 ala opplegget til Hoff, blir som tidligere nevnt i forumet for ensformig og lite motiverende, itilegg til at det er tungt å skulle pushe seg så hardt hele tiden blir jeg også fortere syk av harde 4x4 intervaller. Som form topping virker 4x4 bra på meg!! Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fryktelig kjedelig å bare trene 4x4. Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har kun trent harde intervalløkter 2-3 ganger i uken. Og har ingen problemer med å ta merket på sykkelbirken. har ingen turer på over 4mil. og det fungerer utmerket Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ah...så deilig med denne diskusjonen på jevnlig basis Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 For å holde seg til sykkel. Det er ingen fasitsvar på trening. Jeg mener og tror at skal man ha framgang, og bli bedre må man ha tålmodighet. Man må se på hva et sykkelritt inneholder av momenter. Kan nevne spurter,lange og korte intervaller,styrketråkk, kjørestyrke,for å nevne noe. Spesifikk styrketrening for bena er også viktig. Høst og vintrer halvåret være allsidig når man trener. 4x4 er en variant. Som nevnt må man se på hva et sykkelritt inneholder av momenter, og være allsidig. Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 hva er 16 ganger så stor areal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg