unnamed_InnleggNO Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 hvor ble det av nox? har prøvd og finne frem til en side der jeg kan få kjøpt det (i norge) og finner det ingen steder:( det er et av de bedre spillene jeg har spilt! og kunne godt tenke meg og spilt det en del timer til. noe hjelp? her er en link til det på youtube: Lenke til kommentar
eindude Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 fant det engang for ca 1 år tilbake. men var da pirat utgave. finner ikke orginalen min lengre ellers skulle du gjerne fått det av meg. du får ha lykke til med å finne det ^^ Lenke til kommentar
unnamed_InnleggNO Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 fant det engang for ca 1 år tilbake. men var da pirat utgave. finner ikke orginalen min lengre ellers skulle du gjerne fått det av meg. du får ha lykke til med å finne det ^^ takker, står at ea har publisert det. men kan ikke finne det noen steder på ea sine sider. lurer litt på om jeg skal ta og ringe til de i morra og spørre.. sett på gamezone.no også, de pleier og ha det meste men finner det ikke der heller. lurer på om jeg skal ringe de og høre i morra. ble sittende og snakke med en kompis om det spillet så da ble jeg gira på og spille:D Lenke til kommentar
FaderullahDadullah Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har du noe veldig imot en piratutgave? =/ Lenke til kommentar
warius_InnleggNO Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva med ebay? http://cgi.ebay.com/NOX-NEW-SHIPPED-USA-/380129141712?pt=Video_Games_Games&hash=item58817663d0 Lenke til kommentar
unnamed_InnleggNO Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 ringte til www.gamezone.no og de ordnet det for meg:D dem har til og med lagt det ut på sidene dems:D hehehe så nå ere bare og vente spent ved postkassa:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå