Marte_InnleggNO Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Vi drar til London for å dekke Apple-konferansen. Her er ryktene i forkant. Les saken her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Jeg gjetter ny iTouch, iTV og eventuelt noe annet spennende. (7" iPad ?) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 det har jo vert en del snakk om en ny ipod touch med frontkamera og ny programvare som er nesten identisk med den i iphone 4. Så jeg tipper på en iPod Touch 4g Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Kan jo håpe på en lansering av Ipad her til landet også. Er desverre veldig vage rykter om når den dukker opp:/ Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Who cares på hva eple skal lansere i kveld! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 We do. Ser for meg at en iPod Touch med Retina Display og samme design som iPhone 4 kommer og muligens en bitteliten Nano med en bitteliten skjerm. Har drømt om en iMac med en iPad som skjerm, så jeg håper vel litt på det også. Det jeg derimot gleder meg mest til å finne ut er om de vil komme ned noe iTV eller ikke. Ryktene har jo svirret om det i det siste, men om den ikke kan spille av HD mkv filer kjøper jeg heller en Mac Mini og setter den under TV'en. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 tipper at det blir ny ipod touch (ipod touch 4g), itunes nyheter, itv, men ny ipod touch kan bli fett! en slags oppgradert version med forbedret grafikk, kamra forran for facetime, gyroskop.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg