Joachim_F Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Worms-skaperen konsentrerer seg om digital distribusjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Worms: Reloaded er jo fantastisk. Har ventet på et nytt 2D Worms siden World Party som kom for så altfor lenge siden. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Team 17 fortjener virkelig en plass i spillverdenen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 En helt logisk konklusjon av de. Håper forøvrig på en relansering av worms blast, på XBLA Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Stilig. Jeg har troen på Team 17. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Deres "nye" spill, Worms Reloaded er et skritt i riktig retning igjen og håper de fortsetter denne trenden i Worms-spill de lager i fremtiden. Worms fungerer best som 2D og da håper jeg de holder seg til det. Uansett ser jeg frem til Team 17 sine nye prosjekter. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hmm, foreløpig er jeg ikke helt overbevist av reloaded, det ser veldig veldig likt ut som worms aramgeddon (som var et bra spill, og har fått noen mods) AtW Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det er omtrent likt som armageddon. Men det er kult nok det. Jeg har mistet Armageddon for lenge siden, men nå trenger jeg ikke det mer! Eneste som er dritt er at det er et par bugs, men det kommer patch om ikke lenge ... Lenke til kommentar
Trono Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Handla meg Reloaded her om dagen. Enig at det er veldig likt Armageddon. Savner litt at verdenene er større og at man kan ha flere mark. Iallfall muligheten til det. Mye av moroa før var å "bygge baser", leke med girders osv. Nå om man spiller 3-4 stk så begynner jo halvparten av worms'a i ei klynge fordi verdene er så små.. Men men, moro er det jo Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Worms Reloaded er nesten likt Worms Armageddon som er 10 år gammelt, og prikk likt Worms utgaven som ble gitt ut på Xbox arcade og PSN for ikke så alt for lenge siden. Jeg skjønner ikke helt hva som er nytt med denne uttallelsen heller, har ikke Team17 holdt seg mest til mobilspill og digitale utgivelser allerede de siste åra? Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg skjønner virkelig ikke iveren rundt utgivelsen av worms reloaded, og ikke minst "nyheten" at Team17 skal konse på digital distribusjon. For det første er hypen rundt worms reloaded å sammenligne med om Sid Meyer skulle kunngjøre nå at "hey folkens, vi skal gi ut Civilzation II, igjen, løp og kjøp!" For det andre, har Team 17 gitt ut noe som helst ikkedigitalt de siste 10 årene ? Mulig jeg har gått glipp av noe her, kanskje worms 3d for 8 år siden eller noe sånt. Rett meg gjerne. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg skjønner virkelig ikke iveren rundt utgivelsen av worms reloaded, og ikke minst "nyheten" at Team17 skal konse på digital distribusjon. For det første er hypen rundt worms reloaded å sammenligne med om Sid Meyer skulle kunngjøre nå at "hey folkens, vi skal gi ut Civilzation II, igjen, løp og kjøp!"... Jeg hadde lett kjøpt det Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Når jeg tenker meg hadde antagelig jeg og gjort det. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå