Gå til innhold

Lekker ny mobil fra HTC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ligner mer på Evo 4G en HTC Desire HD. Denne telefonen har kickstand og kamera forann, akkurat som Evo 4G. Dette har ikke Desire HD.

 

Godt mulig telefonen blir lansert 15 September, men tror ikke den kommer hit til Norge.

 

true, men ble designet på HTC Desire HD blitt confirmed noe sted? de bildene som har vært på nett før kan jo ha vært en prototype, synes det er merkelig at de skal lansere 3 mobiler som er bortimot identisk. At den ene er med kickstand og kamera forran synes jeg er litt for lite forskjell fra Desire HD til at det skulle vært 2 forskjellige modeller. Den tredje er grei, det er tastaturmodellen så det er vel ganske i og for seg nok.

 

Men nå vet man jo aldri :)

 

Det blir uansett spennende å se.

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar

Den ligner mer på Evo 4G en HTC Desire HD. Denne telefonen har kickstand og kamera forann, akkurat som Evo 4G. Dette har ikke Desire HD.

 

Godt mulig telefonen blir lansert 15 September, men tror ikke den kommer hit til Norge.

 

true, men ble designet på HTC Desire HD blitt confirmed noe sted? de bildene som har vært på nett før kan jo ha vært en prototype, synes det er merkelig at de skal lansere 3 mobiler som er bortimot identisk. At den ene er med kickstand og kamera forran synes jeg er litt for lite forskjell fra Desire HD til at det skulle vært 2 forskjellige modeller. Den tredje er grei, det er tastaturmodellen så det er vel ganske i og for seg nok.

 

Men nå vet man jo aldri :)

 

Det blir uansett spennende å se.

 

Sånn, da har jeg registrert meg.

 

Vel det finnes jo en video som gir et veldig godt inntrykk av HTC Desire HD. Man vet jo ikke om dette er slik den blir, men jeg tror det.

 

Forskjellen er flere, hodetelefon pluggen er under telefonen, og ikke oppe som Evo og denne ser ut til å ha. Kickstand og kamera forann, men Evo har jo også HDMI noe Desire HD ikke ser ut til å ha. Jeg tror ikke Desrie HD vil kunne måle seg med denne og Evo, men hvem vet.

 

Så Evo er jo som kjent laget for sprint. Så jeg tror Desire HD vil være telefonen for oss, mens denne tror jeg vil være for en konkurrent til sprint, muligens verizon eller ka de heter.

Lenke til kommentar

hmm. utseende eller navnet til det som blir kaldt HTC desire hd / Ace har vel aldri noe sted blitt bekreftet? dessuten tviler sterkt på at de da hadde holdt en "keynote/ launch event" i London hvis det viste seg at denne telefonen ikke kommer til Norge eller da også til London, med tanke på at telefoner som kommer ut i vår del av verden er av type GSM kontra CDMA som er kjent fra usa. Så hvis en telefon kommer til England skulle det ikke være noen grunn til at de ikke kommer ut i Norge. Stemmer ikke dette eller har jeg misforstått :)

Lenke til kommentar

Det har jo vært vist fram

, og det er vel ingen grunn til og tro at dette ikke er utseende som er endelig. Vi har jo også sett G2 som gir oss en anelse om hvordan Desire Z vil se ut.

 

Det er mulig at denne telefonen ikke vil bli lansert sammen med Desire HD i London, men dette er nok ikke Desire HD.

 

Når man leser i div sider på nettet tyder alt på at dette er en telefon for Verizon, som skal konkurrere med Evo 4G.

 

Man kan aldri være sikker men....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...