mobilen.no Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Nå kan du se 3D-film på bussen Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 IDIOTI. Hvem gidder å drasse med seg et par briller for å kunne bruke Pad'en sin? Teknologisk blindgate uten sidestykke. Går rett inn på lista over 10 største teknoflopper. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Man MÅ ike bruke 3D da vet du! Jeg synes nå det er flott å ha muligheten. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Du er (veldig) overfladisk hvis du ikke kan ha på et par briller uten å brøle om det. Hvis det er plass som er problemet så ikke ta med brillene og bruk 3D når du kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Hvis man legger igjen brillene hjemme pga plass eller tungvindthet, da faller poenget bort med noe slikt. Hva kan forresten 3D tilføre en pad? = flopp Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Det var noen tibake i 98 som kalte internett for en flopp... Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hvis man legger igjen brillene hjemme pga plass eller tungvindthet, da faller poenget bort med noe slikt. Hva kan forresten 3D tilføre en pad? = flopp Hvis jeg kjøper en bil med avtagbart hengerfeste og legger det igjen hjemme når jeg ikke trenger det, er bilen da en flopp?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg