Gå til innhold

pcen min darner

klovn7

Anbefalte innlegg

Når jeg skrur på pcen min starter den opp fint på normal måte og helt til den kommer dit jeg må logge meg på(skrive passord). Når jeg skriver inn passordet og trykker enter rebooter maskina! Dette skjer 4/5 Ganger. Har sett at cpu vifta går så det er ikke cpu!

Hjelp meg :(

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe ja :D

Noen tips! har vll aldri formatert før(gjør det i samme slengen).

Har også fått hardisken min partert i 2 deler, 10gb for win og 110 for resten. Et problem er at den på 10gb er C: Når alle spill osv skal intaleres er det alltid C: som er valg nr1. så jeg må alltid endre over til e: noen agnge glemmer jeg det og C: blir fort full! hvordan bytter jeg om slik at E: blir C: ??

hmm kanskje litt vansklig å forstå det der! håper dere skjønnte det..

Lenke til kommentar

Hvis du har en orginal XP / 2000 plate er det bare å boote fra den, velge installer på nytt..

Etter noen valg får du spørsmål om hvor du vil installere. Da vil du få opp harddisken din, og partisjonene på den. Der kan du velge å slette partisjonene, og opprette 2 nye.

Dette er enkelt og selvforklarende. Vil skjønne hvordan når man begynner.

Lenke til kommentar

klovn7: Jeg minnes første gang jeg skulle installere win xp pro på flunkende nye (upartisjonerte) disker. Det er som, tidligere sagt, ikke noe problem.

Du bare velger boot device nr 1 floppy og nr 2 cd rom i BIOS. HDD-0 må være nr 3. Deretter starter du opp pc-en med windows-cd'en i.

Trykk en tast for å boote fra cd'en, følg så - enkelt - instruksjonene. Du får oppgitt hvilke partisjoner som er der, disse kan du slette eller fortsette med.

Lenke til kommentar
Bruk partition Magic om du har det..eller last det ned =) ! Veldig lett og bruke..:D

Unnskyld? Hvorfor foreslår du partitionmagic for å reformatere maskinen? Det er som å leie Porche for å kjøre og bestille taxi! Windows' installer klarer fint å partisjonere og formatere disken selv.

Og til deg trasher: Oppfordring til piratkopiering er ikke bra. Dessuten er det nok imot forumets retningslinjer også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...