Øystein W. Høie Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Lenovo kaster seg inn i spillkonsollbransjen. Les saken her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Gratulerer Kina, dere produserer kopier til "deres egne" og ikke bare til turister. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Da gjenstår det bare å se, kommer dette til å bli billigskrap? Eller en verdig konkurrent til Microsoft, Sony og Nintendo? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Siden EA og Ubisoft (og helt sikkert flere store) har sagt de gir blaffen i dette tipper jeg det aldri ser dagens lys her borte. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Greit nok, så kom det ennå en konsol, å det er bra. Men at den skal ikke ha kontrol og at den skal være billigere en xbox og ha 30 spill med.... Det blir nok en wii konkurent, men tviler igrunn på det også. Men jeg håper dette bli bedre konsol en jeg tror. Jeg har igrunn hatt lyst lenge at det kom noen med ny konsol. Go go lenova. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Dette blir neppe en hit i vesten. Ikke så lenge spillutviklerne ikke henger seg på her. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Så jo strengt tatt mer ut som en Wii enn en Xbox... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ser ut som søppel. Ikke alle har nok plass til å styre med kroppen, pluss at tl prisen og utvikleren blir dette neppe dugelig. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nja... skeptisk. Kan jo hende den faktisk blir bra men på tross av det så kommer jeg nok ikke til å kjøpe den uansett, har jo allerede en 360. Men blir neimen ikke overasket hvis dette blir noe skikkelig møl. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Rimelig intetsigende og selvmotsigende på en og samme tid. Altså: Hva er klonet her? Hardware? Firmware? Software? Ideen om å bygge konsoll av pc-deler? "All of the above"? Kjører den xbox-spill? I såfall, hvorfor utvikle egne spill? Om ikke, hvorfor kalle det en "klone"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg