VEH_InnleggNO Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fra flerspillerdelen. Se filmen nå Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hmm. SPillet så lett ut. Lite recoil osv. Lenke til kommentar
henderico Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ganske så lang killstreak han fyren der fikk! :o Spillet skal jo vere litt mer likt virkeligheten så, litt rart vis man tåler mange skudd, og at det er lite recoil som Mammakamel sa! Lenke til kommentar
Yardz Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Er det mp missions? Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Jeg tror Multiplayer delen i MoH blir konge, siden den er bygd på Frostbite motoren, og etter jeg har sett Ingame filmer på youtube, så syns jeg atomsfæren er veldig bra. Singleplayer derimot, ser helt trist ut. Etter at jeg så del 2 som viser spiller som gunner i en Apache, så ser alt helt tamt og urealistisk. 2 Apache helikopter som er 30-40m over bakken og strafer rundt en Taliban leir med RPGs overalt. wtf. Tror jeg kommer til å kjøpe MoH om venner gjør det, ellers blir det kjedelig. (Btw, er det bare meg, eller er lyden out of sync?) Endret 7. september 2010 av Orrie Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) (Orrie) da er vi to vet ikkje om det blir eit kjøp men det ser jo bra ut da. Endret 7. september 2010 av Morten_H Lenke til kommentar
eivi_InnleggNO Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Lyden er fullstendig ute a sync.. Men ser absolutt ut som det har potensiale her Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hmm. Jeg syntes MP- delen virker tam, mens SP ser mer spennende ut! Godt man er forskjellige Lenke til kommentar
sLR Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg spilte betaen, og multiplayer delen i allefall er greit digg, imo. Fikk ikke prøvd SP på betaen, men som Orrie sa, det kan bli litt tørt for de fleste trur jeg. Anyway, multiplayer / online var utrolig bra!:> Jeg spilte betaen, og multiplayer delen i allefall er greit digg, imo. Fikk ikke prøvd SP på betaen, men som Orrie sa, det kan bli litt tørt for de fleste trur jeg. Anyway, multiplayer / online var utrolig bra!:> Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skjønner ikke helt, men det er jo identisk til BFBC2 + litt extra stæsj... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Virket like run and gun som MW2 for min del, men får se om jeg ikke får ett annet inntrykk senere. Akkurat nå virket det som lite recoil, trange brett og mye løping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå