VEH_InnleggNO Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du får muligheten til å teste spillet kort tid før det dukker opp på markedet. Les hele saken Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) OMNOMNOMNOM! me like!!!!1111!! Endret 30. august 2010 av Fotsopp Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Vet ikke helt hvorfor, men jeg er uhyre skeptisk til denne versjonen. Mulig fordi forandringene de har gjort er ganske drastiske. Blir ikke forhåndskjøp ihvertfall. Lenke til kommentar
Gorguss Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Herlig! Slippdato er samme som bursdagen, coincidence? I think not! Fiks trykkleifen i overskriften forresten Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er flott med demo før utgiving...men for min eigen del blir nok dette førehandsbestilt uansett. Kay Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Grugleder meg, er som andre redd for at de har forandret for mye, som rett og slett ikke passer inn og faller is mak. Men et nytt civ er jo alltid årets høydepunkt! Lenke til kommentar
Flankhard Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vet ikke helt hvorfor, men jeg er uhyre skeptisk til denne versjonen. Mulig fordi forandringene de har gjort er ganske drastiske. Blir ikke forhåndskjøp ihvertfall. Personlig er det forandringene som gjør at jeg gleder meg til denne utgivelsen. Da særlig overgangen fra ruter til hexagons og at man nå kun kan ha én enhet per hex - regner med det blir viktigere nå og ha rett enhet på rett plass istendenfor den største og mest uoversiktlige stacken Dessuten er Civ 4 med Beyond the Sword (min favoritt) nærmest komplett og drastiske forandringer må til for å redeferdiggjøre en oppfølger. Men hver sin smak og det må selvfølgelig være lov å dra frem og spille de gamle Civvene selv om en ny er ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå