Odesseiron Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Utgivelsen av Rockstars detektivspill forskyves nok en gang. Les hele saken Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Blir dette spillet i samme stil som GTA? eller blir det en lineær historiedreven kampanje uten frihet? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Husker jeg leste om dette i 2005 og ble veldig fascinert. Nå bryr jeg meg nesten ikke lenger, men håper jo selvsagt at det blir bra. René: Blir nok sistnevnte. Lenke til kommentar
Edorf_InnleggNO Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kan ikke si jeg ble overrasket, spillet skulle blitt released om en måneds tid og vi har ikke sett snurten av gameplay footage. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det finnes jo ikke spill med unntak av Call Of Duty og Need For Speed nå for tida som ikke blir utsatt til det kjedelige. På alt annet må man huske å legge til minst 50% moms på utgivelsesdatoen, så nærmer man seg... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kan ikke si jeg er overrasket. Lenke til kommentar
Oddi92 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Team Bondi hyrer inn nye folk til produksjonen av spillet: "We?re looking to expand our Animation Team to cope with the final production phase of L.A. Noire. This includes the in-game cut-scenes, story cut-scenes, reviewing and cleaning up the animations for the in-game mechanics and supervising capture for the new facial animation technology which has been developed in conjunction with this project." Ser ut som de har litt igjen ja. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Dette spillet har jeg lenge sett frem til og etter å ha spilt Mafia II er forventningene skyhøye! Tror nok at en utgivelse i Q2 ville vært det beste da det kommer nok av store titler denne høsten Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Blir dette spillet i samme stil som GTA? eller blir det en lineær historiedreven kampanje uten frihet? Jeg håper litt på det siste fordi Red Dead Redemption, i all sin fantastiskhet, beviste en gang for alle at den tradisjonelle Rockstar-måten å fortelle historien på i sandkassespill begynner å bli veldig sliten. De trenger rett og slett litt friskt blod, og det håper jeg vi får i L.A. Noir - en tittel jeg forøvrig kun husker at jeg gleder meg til når jeg ser nyhetene om at det er forsinket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå