2maz_InnleggNO Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Hei alle sammen, er det noen som vet hvor man får tak i en nødlader som lader en enhet med micro-usb? b.la min htc desire har selv en nødlader med mini-usb, men da må jeg isåfall ha en mini til micro adapter. vet noen om hvor man får fatt i en sånn også? Endret 29. august 2010 av 2maz Lenke til kommentar
S Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei alle sammen, er det noen som vet hvor man får tak i en nødlader som lader en enhet med micro-usb? b.la min htc desire har selv en nødlader med mini-usb, men da må jeg isåfall ha en mini til micro adapter. vet noen om hvor man får fatt i en sånn også? Adoptert får du på Brando.com http://shop.brando.com/mini-usb-to-micro-usb-adapter-w-on-off-switch_p4160c6d1.html Har det selv - funker glimrende! Om Brando har jeg bare skryt å komme med: latterlig billig, raskere frakt enn norske web shopper og aldri hatt problemer med kvaliteten. S Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Hei alle sammen, er det noen som vet hvor man får tak i en nødlader som lader en enhet med micro-usb? b.la min htc desire har selv en nødlader med mini-usb, men da må jeg isåfall ha en mini til micro adapter. vet noen om hvor man får fatt i en sånn også? Du kan kjøpe denne på norsk nettbutikk www.teleboden.no til kr. 29,- + frakt. Er lagervare. Sendes omgående. Endret 5. september 2010 av Jofa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå