Gå til innhold

Ny mobil med tastatur, må være kompatibel med Windows 7??


erli

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hatt en del "touch" telefoner fra HTC og har vært fornøyd med de, men nå er jeg tilbake hvor jeg ønsker å ha tastatur.

Det kan gjerne være en kombinasjonstelefon med touch og tastatur, men det er viktig det er en "Windows mobile" da jeg bruker activesync i jobbsammenheng.

Jeg må ha denne "syncen" mellom mobilen og Microsoft Outlook..

 

Er det noen som har noen gode tips til hvilke telefoner jeg kan kjøpe? Eller er det noen som kommer i nærmeste fremtid som jeg bør vente på?

 

Takk for alle seriøse svar.

 

Mvh

Erling

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

... men nå er jeg tilbake hvor jeg ønsker å ha tastatur.

Det kan gjerne være en kombinasjonstelefon med touch og tastatur, men det er viktig det er en "Windows mobile" da jeg bruker activesync i jobbsammenheng.

Jeg må ha denne "syncen" mellom mobilen og Microsoft Outlook..

Er det noen som har noen gode tips til hvilke telefoner jeg kan kjøpe? Eller er det noen som kommer i nærmeste fremtid som jeg bør vente på? ....

Nokia har flere år hatt støtte for Outlook på sine telefoner. Har det selv på min N900 som har tastatur, men mange andre merker e.g. Sony Ericsson har også dette.

På N900 setter man opp hvor ofte man skal synke, om man vil ha popups og om vil gjøre dette for WLAN eller alle forbindelser. Hyppig sync tar ekstra på batteriet.

 

Neste spørsmål er hva slags/om du er avhengig av å lese ulike email vedlegg på telefonen, og om du trenger å oppdatere slike også. Trenger ofte kjøpe egne program for Word, Excel og Powerpoint (men mindre bedriften benytter PDF og open office).

Du fikk meg litt intressert selv mht email vedlegg.

I alle fall en mulig løsning er Documents to Go fra Dataviz som

For Maemo får man deres viewer for US $9,99 og business utgave for $29.99, har ikke sjekket om det er samme pris for alle modeller. De leverer til Blackberry, Palm, Windows Mobile, IPhone, Android og Maemo (N900) telefoner

Se: http://www.dataviz.com/products/documentstogo/index.html

Gir deg 30 dager prøveperiode. Det lille jeg har sett så langt på min egen telefon er ganske imponerende, god tilpassning til skjermen min. PS! Det tar noen timer fra betaling til man kan aktivere, og registreringskodene er ulike for viewer og business utgaver, må laste ned riktig versjon.

 

Du begrenser telefoner noe ved å sjekke kombinasjon av email og tastatur under "Finn din mobil" her på mobilen.no.

Endret av linux-fan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...