ZorgX_InnleggNO Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Halo: Reach lakk ut for rundt ei uke siden ( kan spilles på alle xbox360er som kan spille usignerte koder, *testkit,devkit og jtag*) Nå har jeg testa det grundig og jeg må si jeg er ganske imponert B) Jeg var veldig redd for at dette skulle bli et spill alla odst med masse unødvendige pauser og veldig stillestående. Jeg ble veldig glad når jeg oppdaget at dette spille ikke ligner på odst i det heletatt Det er som en blanding av halo 2-3 med bedre grafikk og masse nye muligheter. Feks så åpner Halo Reach for 16 player på coop Det har veldig bra systemlink muligheter, og når man i tillegg har 30ms pinglimit hacken er det en drøm å spille på kai xlink Noe som jeg la merketil som var litt festelig er at alle fremkomstmidlene som står parkert er kjørbare, til og med på banen som er en byggeplass. Der kan man kjøre gaffeltrøkk og lastebil ( ikke det at det er joe som helst praktisk og man blir drept nesten med en gang man går inn i en av dem, men det er jo litt festelig at man kan). I tillegg kan man bare ha et våpen i hendene av gangen. Noe som gjør det litt mer gøy å spille multiplayer. Kort sakt, jeg tror de fleste vil bli veldig fornøyd med spille selv om det bare er 9 campaign baner. Sonic 4 episode 1, Quacke arcade arena, Crazy Taxi og Sonic adventure er noen andre spill jeg har testa som snart kommer ut. Jeg kan ikke si annet enn at dette blir et fint år å ha xbox360 selv om M$ skyter seg litt i foten når de driver å fjerner fler og fler av egenskapene til kinect Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jasså. Sjørøver? Hvilke Kinect egenskaper er fjernet? Lenke til kommentar
ZorgX_InnleggNO Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Jasså. Sjørøver? Hvilke Kinect egenskaper er fjernet? Feks så er kamraet i den siste versonen av Kinect bytta ut med et dårligere ett så kinect greier ikke å fange opp bevegelser du gjør med fingrene(det vil også ha dårligere kvalitet på xboxlive hvis du har lyst å ha en videosamtale). I tillegg er de på etterskudd når det gjelder stemmegjenkjendelse systemet så den vil sansynligvis bare støtte engelsk når den kommer ut.. Men for oss som bor i norge er nok ikke dette et stort problem siden det er veldig liten sansynlighet for at M$ i det heletatt gidder å bry seg om norsk. De har jo ikke en gang giddi å lagd et norsk dashboard :S Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Fin måte å lære seg engelsk på da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Vel nå har da aldri Kinect hatt egenskapen til å registrere hva fingrene dine gjør så dette har nok ikke noe med at det er en rimeligere linse på Kinect. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Vel, hvordan var Sonic 4 episode 1? De er vel neppe like beinharde som de originale? Lenke til kommentar
ZorgX_InnleggNO Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Vel, hvordan var Sonic 4 episode 1? De er vel neppe like beinharde som de originale? Tja det lignet egentlig veldig mye på de gamle. Men bevegelsene til sonic er litt fucka opp i beta versonen. Sonic team fikk så mye pepper pga det at de valgte å utsette spille for å fikse det. Men det tar ikke så veldig lang tid å venne seg til det.. men det er kjempe irriterende i begynnelsen. Er masse filmer av det på youtube Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Halo: Reach lakk ut for rundt ei uke siden ( kan spilles på alle xbox360er som kan spille usignerte koder, *testkit,devkit og jtag*) Men bakgrunn i den uthevede skriften stenges tråden. Oppfordring til, skryting av eller antydninger til piratkopiering er ikke tillatt på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg