Marte_InnleggNO Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hva med en 50-tommers TV til høsten? Vi har funnet fram TV-kuppene for deg. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 tidligere har plasma vært mindre gunstig å bruke med pc i forhold til innbrenning etc..hvordan er det nå,har de problmene blitt mindre? har en stue pc som primært brukes til filmvisning men brukes også litt til surfing..bør jeg fortsatt gå for lcd eller kan jeg ha plasma. noen som vet? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du burde fortsatt gå for lcd om du skal bruke et pc signal, plasma er blitt på dem fleste store merkene meget bedre på innbrenning da det blir borte fort. Men "problemet" er der fortsatt til en vis grad. En annen ting er at en får ikke det samme skarpe bildet via pc på plasma, her er lcd klart best uansett hvor bra plasma tv du har. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Spørsmål : Har planer om å bytte ut min gamle B&O tv på hytta med flatskjerm (lcd ell.Led ) Kan noen svare meg på hvor kaldt det kan være i rommet over tid uten at TV`n tar skade. B&O`n vil ha + 15gr. minimum for å virke, men da er alt ok uansett hvor kaldt det måtte ha vært før den ble slått på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg