volodja Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 God aften! Jeg har laget et spill som heter Mann-Boy 2! Det handler om en mann som har mistet manndommen sin og må få den tilbake. Det er en typisk side-scroller med mye fokus på action og utforsking. Spillet har en god del voice acting, med noe varierende resultat. Jeg har lagd spillet i Multimedia Fusion 2 (I wanna be the Guy ble lagd i MMF2 btw!). Jeg har tegnet mesteparten av spritsene selv, bortsett fra noen mobs o.l. Jeg har ikke hatt tid til å lage mitt eget soundtrack. Så sett bort ifra et par sanger så har jeg "lånt" en del fra andre spill. Den orginale musikken er lagd av Martin Hagerup og Hans Uhre. Her er en trailer til spillet: Du kan laste ned spillet her http://www.mann-boy.com/mannboy2.htm og hvis du faktisk liker spillet så kan du bli fan på facebook: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Mann-Boy/193760158350 Ha en fin dag! Håkon Lenke til kommentar
dundasen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 helt rått! *tumbsup* Lenke til kommentar
MANGNUSLOL Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 hhahahaha, vanvittig! Lenke til kommentar
Klingmahenko Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg er imponert! Morsom stil og voice actingen er jo bare fantastisk xD Lenke til kommentar
Alviyo Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fantastisk spill med flott atmosfære! Lenke til kommentar
Klingmahenko Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hmmmm, Jeg sliter litt med "Trimaster", noen hint? Lenke til kommentar
volodja Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Hmmmm, Jeg sliter litt med "Trimaster", noen hint? Prøv å skyt i små perioder. Hver gang han mister 1 HP så skifter han shield også hver gang han flytter plass - så det er ikke så lett å følge med på hvilket shield han bruker Så regner jeg med at det er slik du skal gjøre: Rødt shield = Fire ammo Gult shield = Normal ammo Blått shield = Snow ammo Håper dette hjelper deg Klingmahenko Lenke til kommentar
Klingmahenko Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Aha takk, jeg klarte det nå : ))) Veldig irriterende og vanskelig, men så fantastisk gøy! : ))) Endret 1. september 2010 av Klingmahenko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå