VEH_InnleggNO Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 La oss ta en kikk på Konamis kreative actionserie. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Dette er forøvrig serien (jeg er usikker på akkurat hvilket Contra-spill det er snakk om) hvor vi først fikk se det som nå er verdens mest brukte juksekode; Konamikoden. - U,U,D,D,L,R,L,R,B,A,Select,Start. Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Contra III: The Alien Wars/Super Probotector: Alien Rebels <3 Har det på Virtual Console på Wii - det gjør det enda bedre fordi det ser bedre ut på flatskjermer enn SNES-versjonen i tillegg til at man kan bruke Classic- eller Classic Pro-kontrollen som sitter enda bedre i hånda enn SNES kontrollen. Et vanskelig og veldig underholdende spill. Verdt hvert eneste Wii Point! Jeg liker IKKE manga-stilen i Hard Corps: Uprising! Hvis de hadde gjort stilen røffere hadde det vært greit, men det ser jo så platt ut uten kunstnerisk stil! Blandinngen av 2D og 3D er horribel! Det er grunnen til at det heter "Hard Corps: Uprising" og ikke Contra, fordi stilen er så annerledes slik at fans ikke skal klage for mye. Endret 28. august 2010 av Stigtrix Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Dette er forøvrig serien (jeg er usikker på akkurat hvilket Contra-spill det er snakk om) hvor vi først fikk se det som nå er verdens mest brukte juksekode; Konamikoden. - U,U,D,D,L,R,L,R,B,A,Select,Start. Bullshitt, Gradius er det første spillet med konamikoden. Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 jeg elsker contra serien, sykt morsomt å spille co-op på Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 ÅÅÅÅ! Var det DET het Jeg spilte Contra 3 til jeg stupte da da jeg var liten, kult kult kult. Nostalgifølelsen brer seg over puklene mine. Lenke til kommentar
hausnes Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 LittleBig Planet inneheld nokre særs gode "versjonar" av mange klassiske brett frå Contra-serien, for dei som er interesserte. Anbefalast. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Bra artikkel men det mangler én eller to linjer om Operation C og Midnight Resistance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå