Lallzor Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hallo! Jeg lurer på om dere vil utgi den norske språkpakken for forumet. =) Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 det skal vi gjøre. det finnes vel en offisiell side for dette hos ipb tror jeg. kommer tilbake med info i morra når vi har sett på det. Amund Teknofil.no Lenke til kommentar
Lallzor Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Nå ble jeg virkelig glad! Tusen hjertelig IPB har en developer community som hoster disse filene ja. Og "if I may", jeg ser "svar" knappen skulle hatt en stor "S" så den matcher "Multisitat" og de andre knappene som starter med store bokstaver. Men dette er bare småpirk som jeg legger merke til Endret 6. september 2010 av Lallzor Lenke til kommentar
Terje Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Da er språkpakken ute på Invision Resources: http://community.invisionpower.com/files/file/3462-norwegian-language-pack-for-ipb-311/ Lenke til kommentar
Lallzor Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Bra! Håper dere vil oppdatere den (på IPB siden) når dere føler det blir nødvendig. Jeg får vel begynne oversette blog en dag eg har tid og kjeder livet av meg hehe. Takker for dette! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg