Mountainhome Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hei, jeg har ett problem når det gjeller å oppdatere CoH, dette har jeg aldri støttet på før. Problemet er att den spør om jeg vil oppdatere, jeg sier OK så kommer den over på Downloading Patch, der linja gjør ingen progress og sier att update'n fail'a og att jeg må prøve på ny senere, som sagt har jeg aldri støttet på dette før. Jeg har gitt spillet tilatelse gjennom brannmur, jeg har også prøvd å reinstalere og kjøre som admin, no hope.. Alle svar ønskes Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 har du prøvd å laste ned patch manuelt? cohpatch Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 har du prøvd å laste ned patch manuelt? cohpatch tja, men jeg har ingen peiling på hvor å starte. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 hvis du nettopp har installert tales of valor på nytt, starter du på 2.500 - 2.501 og så fortsetter du Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 hvis du nettopp har installert tales of valor på nytt, starter du på 2.500 - 2.501 og så fortsetter du takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå