Gå til innhold

Den slimete Worms Reloaded tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I menyen står det "What's new" eller noe sånt, men jeg kommer ikke inn på Steam nå, så får ikke sjekket hav som er nytt i dette spillet. Jeg har heller ikke spilt så mange av de andre spillene heller, så jeg kan ikke på stående fot fortelle hva som er nytt.

Det er singleplayer, med forskjellige oppdrag og andre ting. Når du fullfører et oppdrag får du penger du kan kjøpe ting for. Våpen, nye oppdrag, forskjellige typer gravstener og hatter og baner. Multiplayer har jeg ikke prøvd. Det er mer også. Om du leser på butikksiden til spillet på Steam, er det mulig det står noe der om hva som tilbys.

Lenke til kommentar

Siden veldig mange sliter med å få spillet til å funke tenkte jeg å poste løsningen på de aller fleste problemer.

Høyreklikk på Worms Reloaded i Steam Library.

Velg Properties.

Velg Local Files.

Trykk på Verify Integrity of Game cache.

Vips så skal de aller fleste problemer være løst.

Hvis problemet er at du ikke har lyd, eller spillet fryser ved eksplosjoner må du laste ned nyeste Direct X.

Lenke til kommentar

Jeg måtte laste ned en driver fra Dell sine support sider, og jeg lastet ned en sånn DirectX greie, men er usikker på om hva som egentlig løste problemene jeg hadde med lyden.

Ellers lurte jeg på Bocaraton om dere kunne høre meg på voicechatten når vi spilte i går? Jeg kunne høre dere, men er usikker på om dere hørte meg. Ikke at jeg egentlig pratet så mye, men jeg lo litt nå og da. Jeg har ikke sånn headset med mic så jeg bare lurte på om det funket.

Lenke til kommentar

Nope, vi hørte deg ikke, med mindre du har gjort om innstillingene så har du på push to talk. Da må du trykke den knappen du har bestemt for at vi skal høre deg. Ellers så har de ett meget behagelig og billig headset med mic på clas olshon. Creative Fatal1ty.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...