DraZeN Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg fikk lappen på torsdag , det var pr0n , kjørte nermere 500 km de første 2 dagene Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Gratulelerer Lappen er en milepæle i livet (hvertfall i mitt) og det er noe av det jeg mest frem til i hele livet... Men jeg må nok se litt lengre til den "lappen" nå jeg... Åssen bil kjører du forresten? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg kjører en yamaha virago 125 ccm Kjekk å ha Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Lett mc ja, det hadde jeg og lyst¨på før Men det er litt uaktuelt for meg nå dessverre, skulle gjerne hatt en Honda Shadows 125 4 takter Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 Kjørte opp på en shadow , sku gjerne hatt meg en nsr jeg! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Oi, det minte meg på en ting! Må springe til postkassa å se om lappen min ligger der!! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Oi, det minte meg på en ting! Må springe til postkassa å se om lappen min ligger der!! Weee min kom idag! *kastemidlertidigførerbevis* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 lucky bastards. Skulle egentlig begynne å ta lappen nå men helsiken heller eg vil kose meg i sommer med cash og ikke drive å spare og greir. Tar det heller i vinter eller no. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 får ikke lappen før om 1 1/2 år men skal ikke vente en dag etter 18årsdagen med å kjøre opp :wink: Lenke til kommentar
SoW Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 men skal ikke vente en dag etter 18årsdagen med å kjøre opp :wink: Du trenger jo ikke å være 18 for å kjøre opp da Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 men man må liksom vente til man er 18 likevel, å kjøre opp for noe annet en bil er det lite vits i, traktor og moped kan man gjøre ulovlig om nødvendig... men det er bil som gjelder! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 men skal ikke vente en dag etter 18årsdagen med å kjøre opp :wink: Du trenger jo ikke å være 18 for å kjøre opp da aha! mente du at man kan kjøre opp en uke i forveien eller noe sånt? jeg er født like etter nyttår så de har stengt på kjøreskolen en god stund før bursdagen min Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Lett mc ja, det hadde jeg og lyst¨på før Men det er litt uaktuelt for meg nå dessverre, skulle gjerne hatt en Honda Shadows 125 4 takter jeg skal ha honda varadero.. samme motor som shadowen Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 hvorfor vil dere ha 4-taktere a? greit at lyden er bedre, men en 2-takter er da mye sprekere.... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Kjørte opp på en shadow , sku gjerne hatt meg en nsr jeg! hvordan var det å kjøre opp på en chopper? er ikke det litt stress egentlig? kjører man i 8-tall på oppkjøringen? (da er det kjipern med chopper ass) Lenke til kommentar
SoW Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 aha! mente du at man kan kjøre opp en uke i forveien eller noe sånt? jeg er født like etter nyttår så de har stengt på kjøreskolen en god stund før bursdagen min Du kan jo begynne tidligere en èn uke før da.. Men det er jo ikke værre enn å ringe statens vegvesen å spørre da! Eller en kjøreskole!! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 men du kanke kjøre opp før 10 dager før bursdagen.. Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hmfr! Har kortet, men forbasket ingen moped!Har heldigvis en "på hånda" da. Bare han jeg skal kjøpe den av får rævva i gir, å har den på visning, så skal jeg få kjøpe den. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hmfr! Har kortet, men forbasket ingen moped!Har heldigvis en "på hånda" da. Bare han jeg skal kjøpe den av får rævva i gir, å har den på visning, så skal jeg få kjøpe den. Han skal jo lakkere den først... Noe som han ikke "tør" skal vedde på at det er noe annet han ikke får til når det gjelder mopeden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå