Joachim_F Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Meitemarker, magi og skarpe kniver er noen av temaene i ukens nettutgivelser. Les hele saken Lenke til kommentar
Petrus89_InnleggNO Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Shank anbefales, lenge siden jeg har hatt det så moro med et XBLA spill. Ikke mye historie i spillet, men moro er det uansett. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Star ruler, 4X...dette hadde jeg ikke fått med meg, må sjekkes ut! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Elemental faen meg RULER! Stor koser meg! Vi fikk et "bumpy" start, men siste patch har fikset mye. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Elemental: War of Magic ser meget interessant ut, takk for tipset! Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Elemental: war of magic, hmmm kor man skal begynne? Det er et spill så spennende og rett i min gate at jeg nesten overser diverse bugs, ubalanse og den hellige minnebruket som fører til ctd... Tror de rushet ut spillet i frykt for Civ V som er rett rundt hjørnet så om en måneds tid+- så er det vel spillbart uten å gni seg i hodet når man har boostet opp en army og løpt rundt i ring for å fullføre en quest man ikke har gjort før som også virke ganske så episk:/ Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Worms: Reloaded !!! Hatt mange timer morro med Worms: World Party og Armageddon. Ser fram til mange fler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå