mobilen.no Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Og denne gangen er det ikke antenna som er problemet Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Iphone 4 er ikke den samme telefonen som 3gs! hadde dette vært snakk om et annet merke hadde man ikke giddet å skrevet en slik artikkel! Helt tullete! Man bør skjønne såpass at har man en modell så betyr det ikke at alt tilbehør som man har skal fungere på den modellen i all fremtidig tid!!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jo det burde man forvente, det er ett år mellom dem! Hele iPhone 4 er forfulgt av elendige løsninger og katastrofer. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Ser virkelig ikke poenget med denne artikkelen. Tror ikke HTC Desire og Legend går ned i samme GPS-holder heller, selv om det er samme merke, og mobilene kom med tettere mellomrom. Om dere fortsatt sliter med agurknytt, har dere i allefall en sak der. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Bilholderen funker fint med en liten fiks: Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 fikk ny sony e. og den også hadde jeg samme problemet. der kunne jeg ikke bruke samme lader engang. er ikke d en litt større sak??? måtte bytte ut holder i bilen, lader i bilen, og så virket ikke handsfrien så jeg måtte bytte den også... Må bare spørre om en har lite å finne på hoss mobilen.no for å skaffe mest mulig dritt om Iphon4??? jeg hasr ikke telefonen engang og reagerer!!!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Sånn går det når man kjøper mobil tilbehør til ett tåpelig produkt som ikke holder seg til standard løsninger som micro usb, micro sd osv.. hvor mye gammelt ubrukelige mobil tilbehør har vi ikke i skuffer og skap.. snart går vel iphone også over til bedre standard løsninger.. da kan man bare hive alt tilbehøret i søppeldunken.. slik som nokia og sony ericsson eiere har gjort for ca 2 år siden.. hva om du ett år finner ut at du ikke vil ha iphone mer.. da passer ikke noe av iphone tilbehør skrotet.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Når jeg kjøpte meg Xbox 360 og Playstation 3 forventet jeg overhodet ikke at tillegsutstyret fra de forrige modellene skulle passe. Være det eksterne vifter , kabler, spill eller kontrollere. Hvorfor skulle de det? Det er jo en ny modell. Om Apple ikke hadde forandret designet hadde folk klaget på at de ikke oppdaterte det og nå som de har oppdatert det så klager man på det også. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Herregud, hvorfor skal liksom iPhone 4 få all skylda for mobiltrøbbel? Hvis tilbehørsprodusentene forventer at Apple skal tilpasse seg produktene dems, bør de tenke seg om to ganger. Er drittlei skittkastere som skal klage og syte på at iPhone er verdens værste mobil. Hvis du ikke liker iPhone, greit. Men ikke tro at alle andre mener det samme som deg, alle liker forskjellige ting. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Denne var vel kanskje litt på jordet. Det er riktig at 3GS ikke er det samme som Iphone 4. Ellers har jeg hatt mye nytte av andre artikler her.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hadde ikke forventet dette, kjøpte tom tom holderen for noen måneder siden. Men men skal nok få filt det til å passe. Synd selgerne kommer med feil info, han påsto den passet i 4G. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Lurer på hvordan Apple vil snike seg rundt den nye EU reglen om standard ladeplugg som skal gjelde fra 2011 jeg.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Påfallande at apple folk altidd skal forsvare apple uansett. Kan vell ikkje være eit problem å "innrømme" at dette er dumt. Har sjølv iphone, 4de i rekka, og kjem ikkje til å skifte. Det er likevel surt om alt det fotte ekstrautstyret må på dynga når ein skiftar til iphone4. Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Lurer på hvordan Apple vil snike seg rundt den nye EU reglen om standard ladeplugg som skal gjelde fra 2011 jeg.... Apple er fra USA så de blåser vel i det! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kanskje Espen Swang burde følge litt med på nettet TomTom tilbyr gratis iPhone 4 adapter. http://ipod1.no/artikkel/4166/tomtom-tilbyr-gratis-iphone-4-adapter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg