mcgroven Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Tom Clancy-grunnlagt studio må kvitte seg med en bråte ansatte. Les hele saken Lenke til kommentar
ziggy_InnleggNO Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Bra at det ikke går ut over utviklingen av Future Solider. Det er et av de spillene jeg venter mest på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 "og står bak spill som Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 og Amercia's Army: True Soldiers" Synd det er bare meg som forbinder Red Storm med de tidligere Ghost Recon og Rainbow Six spillene. Det er det de burde huskes for, ikke det Ubisoft har satt de på i det siste. Trist å tenke på at man aldri vil få et nytt Raven Shield. Lenke til kommentar
ziggy_InnleggNO Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Siden Future Solider sikkert har mange av de samme utviklerne som de siste spillene er det vel mest naturlig å sammenlikne FS med de. Personlig har jeg ikke noe forhold til de gamle Ghost Recon/Rainbow Six spillene, så for meg er ikke dette noen dårlig nyhet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 "og står bak spill som Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 og Amercia's Army: True Soldiers" Synd det er bare meg som forbinder Red Storm med de tidligere Ghost Recon og Rainbow Six spillene. Det er det de burde huskes for, ikke det Ubisoft har satt de på i det siste. Trist å tenke på at man aldri vil få et nytt Raven Shield. +1. DU snakker sannhet, de senere spillene har vært actionpreget og de har fjernet mye av det taktiske elementet som gjorde alt så gøy. Det å lage en taktikk som var så god at man ikke trengte å spille selv, bare se og trykke "Alpha go" osv på de riktige stedene. Raven Shield var amazing på alle måter, og synd at det ikke har kommet en verding etterfølger.. Enten den heter Tom Clancy først eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå