mcgroven Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Vi har sett på spillet som virkelig må hoppe etter Wirkola. Les hele saken Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Etter traileren som kom for ikke så lenge siden, ble jeg meget skeptisk til dette. Hvordan kommer sånt igjennom kvalitetskontroller? o.O Men denne sniktitten lover godt, eller i allefal mye bedre enn det jeg har fått inntrykk av så langt. Blir spennende å se hvordan det ferdige produktet blir Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Husker godt at alternative måter å løyse et oppdrag var det som gjorde at jeg elsket første spillet. Kunne enten kjempe deg igjennom, finne måter å klatre deg inn, bruke dine gadgets osv. Høres ut som de har holdt seg trofast til den første. Gleder meg nå! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Kult! Har ikke rørt de første spillene, men selvfølgelig hørt mye om de. Gleder meg til se om dette spillet blir like godt gjennomført. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Etter traileren som kom for ikke så lenge siden, ble jeg meget skeptisk til dette. Hvordan kommer sånt igjennom kvalitetskontroller? o.O Men denne sniktitten lover godt, eller i allefal mye bedre enn det jeg har fått inntrykk av så langt. Blir spennende å se hvordan det ferdige produktet blir CG filmen du tenker på som er en av tidenes beste spilltrailere noensinne i menneskets historie ? Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har vært ganske skeptisk da jeg er stor fan av de tidligere spillene, men nå steg forventingene en god del opp. Prøver å tenke minst mulig på spillet fram til det nærmer seg release, men ble plutselig litt vanskligere ^^ Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Etter traileren som kom for ikke så lenge siden, ble jeg meget skeptisk til dette. Hvordan kommer sånt igjennom kvalitetskontroller? o.O Men denne sniktitten lover godt, eller i allefal mye bedre enn det jeg har fått inntrykk av så langt. Blir spennende å se hvordan det ferdige produktet blir CG filmen du tenker på som er en av tidenes beste spilltrailere noensinne i menneskets historie ? Vent, hæ? Har vi sett samme trailer? Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Liker bildene og atmosfæren de har skapt, og holder de seg trofast til eneren med denne grafikken og den visuelle settingen, så snakker vi GOTY 2011 for min del ! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Etter traileren som kom for ikke så lenge siden, ble jeg meget skeptisk til dette. Hvordan kommer sånt igjennom kvalitetskontroller? o.O Men denne sniktitten lover godt, eller i allefal mye bedre enn det jeg har fått inntrykk av så langt. Blir spennende å se hvordan det ferdige produktet blir CG filmen du tenker på som er en av tidenes beste spilltrailere noensinne i menneskets historie ? Vent, hæ? Har vi sett samme trailer? Det har vært en CG trailer og senere en "in-game" trailer, så dere snakker sannsynligvis om forskjellige ting.. Personlig kan jeg ikke huske at den siste var så forferdelig heller, selv om det selvfølgelig blir mindre imponerende. Endret 27. august 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 umh på bildet hvor han tar dekning fra tanksen.......Ikke det mest realistiske dekke. Så ikke særlig trykt ut. Noen som vil teste sitte bak noen pappesker i kryssilden av litt tja 20-30mm ? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kan bare si én ting: garantert kjøp. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det har vært en CG trailer og senere en "in-game" trailer, så dere snakker sannsynligvis om forskjellige ting.. Personlig kan jeg ikke huske at den siste var så forferdelig heller, selv om det selvfølgelig blir mindre imponerende. For meg var de som natt og dag. CG-traileren var urimelig stilig, mens gameplay-videoen avslørte et spill med varierende kvaliteter. Uansett er jeg fortsatt på gjerde når det gjelder denne tittelen, for tanken bak er veldig spennende og interessant - det spørs bare om jeg egentlig føler noe for gjennomføringen av de samme ideene. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 grafikken syntes jeg de kan stille ned mange hakk, så lenge spillbarheten blir i nærheten til det første deus spillet. likte spillet så godt at ikke en eneste eske var urørt på hver gjennomspilling. mange spill har blitt helt ødelagte av overfokus på grafikk. og håper eidos ikke gjør samme feilen som med 2'rn. der alt fokus var på grafikk, og ikke på spillbarhet. som jeg husker det virka det som det var enorm inputlagg uansett innstillinger. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Human Revolution er et førstepersons skytespill i kamp, da med unntak av enkelte situasjoner. Én av disse er når du tar dekning, da er spillet plutselig i tredjeperson. Jeg håper inderlig at dette kan skrues av. :< Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Human Revolution er et førstepersons skytespill i kamp, da med unntak av enkelte situasjoner. Én av disse er når du tar dekning, da er spillet plutselig i tredjeperson. Jeg håper inderlig at dette kan skrues av. :< Vet ikke helt hva jeg synes om akkurat det, men det virker som de var positivt innstilt til hvordan det fungerer i spillet, og jeg håper det betyr at det er godt gjennomtenkt og utført på en måte som ikke bryter med rytmen i spillet. Jeg elsket virkelig det første spillet, og fullførte det tre eller fire ganger. Det andre var en skuffelse, og jeg gadd aldri å fullføre det fordi lysten til å spille det forsvant helt etterhvert. Så jeg håper at denne tittelen vil være tro mot det første spillet, og gi oss den samme spillegleden. Kjøper det uansett, for det virker allerede som det vil bli mye bedre enn "Invisible War". Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 IW var jo på mange måter et bevis på hvor galt det kan gå når man satser på grafikk. håper dette blir det siste spillet i deus serien og at det blir fantastisk så har man 2 fantastiske deus spill å spille på =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå