Joachim_F Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 I Dead State må du forsøke å overleve i en verden full av vandrende lik. Les hele saken Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Høres ut som en morsom plan med Turbasert Zombie Survival. Blir litt anderledes enn Shoot em up lignende L4D. Spilte et flashbasert spill som var turbasert, hver dag kunne man søke etter nye våpen og andre levende, mens når kvelden falt på kom zombiene. Får bare håpe DoubleBear er seriøse nok. Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Nå er kanskje ikke zombie sjangeren fryktelig nyskapende, men dette hørtes da serdeles likt Fort Zombie fra Cerberus? Lenke til kommentar
Tagnok Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hadde håpt dette skulle være et FPS-rollespill. Skal though prøve dt Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Turbasert trakk det ned litt, men et zombie rollespill høres allikevel fristende ut. Venter spent på flere detaljer. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hørtes spennende ut... Håper bare ikke de turbaserte kampene blir for omfattende. Jagged Alliance 2 er akkurat passe avansert nok til at turbasert ikke blir kjedelig. Håper også utviklerene tør å dra stemning og historie litt ut og la det handle litt om menneskelig psyke under press, da blir det en skikkelig gulltittel tenker jeg, selv om jeg vanligvis hater zombier Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hmh. Jeg venter fremdeles på Dead Island. Men ser for meg at de har lagt det på is :\ Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Trur dette kan bli enorm bra eg - neppe eit spel som blir den største kommersielle suksessen, men kan fort bli ein kultklassikar. Er jo i sikre hender allereie med tidlegare Obsidian- og Troika -ansatte i førarsetet. Om eg forstår konseptet korrekt så blir det langt i frå ditt normale rpg-eventyr - i allefall slik utviklinga har vore siste åra. Her har du din base og dine tilhengarar som du må få til å overleve og kanskje ekspandere. Det er ingen far du må finne igjen, eller forræderi du må hevne. Klart, du får sikkert ein del slike sidequests, men det verkar ikkje som det er det som er hovudmålet. Håpar og trur dette kan blir ein klassikar som speler på alle strengar eit rpg har til rådighet - mange skills og stats, djupe dialogar og harde moralske valg. Den kombinasjonen har strengt tatt vore mangelvare i rpg-arenaen dei siste åra - ein arene som heller har latt hack&slash overta meir og meir og latt dei intelligente spela råtne på kottet. Sjølv er eg ein stor fan av turbaserte og isometriske spel og ser det berre som ein fordel. Krever sikkert litt meir ressursar på skaparsida også om du vil lage ein fps-variant (sjølv om eg veit lite om det), så om eg skulle valgt mellom det og eit solid gameplay så hadde valget fort falt på sistnemnte. Det er ikkje heilt har forstått er korleisk du skal vinne i spelet - men den tid den sorg. Anbefaler interesserte å sjekke ut http://www.irontowerstudio.com - dette spelet er blant anna reprensentert der pluss eit par andre utviklarar som håper å få den meir "old scool" varianten av rpg fram i lyset att. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå