eia_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 PÅ søndag så reiser jeg til Østerike. Men problemet er d at jeg ikke finner passet mitt!!! Jeg husker i fjord at tv2 reklamerte for denne shenken (sikkert feil skrevet) avtalen. Kan jeg da reise til Østerike uten pass??? Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 skrives schengen (tror jeg) 8) vet om en side der det står hvilke land som er med i schengen, men husker ikke hvor :oops: skal ligge hodet i bløt så kanskje jeg kommer på det Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Schengen-området omfatter 15 land: Belgia, Nederland, Luxembourg, Frankrike, Tyskland, Spania, Portugal, Hellas, Italia, Østerrike, Sverige, Danmark, Finland, Island og Norge. Europas to passfrihetsområder knyttes dermed sammen. (...) fordi man ofte vil trenge identitetsbevis, for eksempel når man sjekker inn på hotell, er det likevel best å ta med seg passet når man skal utenfor Norden. For nordmenn er nemlig passet det eneste identitetsbevis som er godkjent utenfor de nordiske land. fant det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå