sjanten Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 jeg har fått henda mine på et gammelt hovedkort (uten manual). så skal jeg til å koble til min AT strømforsyning. hva ser jeg? det er ikke merket hvilken vei jeg skal koble strømkontakten (kun en vei, men hvilken skal til høyre, og hvilken til venstre?) det er to kontakter: 1: sort,sort,blå,gul,rød,oransje 2: rød,rød,rød,hvit,sort,sort hvilken skal til venstre, og høyre? (når jeg ser pinnene på hk med "veggen" bak) Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Husker ikke i farta, men er det ikke en sånn liten låse-dings på kontakten? Hvis det er det burde den passe inn i den på hk. Ellers så ere jeg ikke sikker på om den vil passe hvis du setter den feil vei...... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 HK har ingen merker til dette, men kontaktene har; den 3rød,hvit2sort har helt til høyre, 2sort,blå,gul,rød,oransje har 2 hakk fra venstre Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 fant ut av det black mot black http://www.pcpowercooling.com/support/inst...rsup/tc_600.htm (bare jeg som er håpløs ) Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 svart inn mot mitten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå