Joachim_F Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Eventyrklassikeren relanseres på PC denne uken. Les hele saken Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Spilte dette for et par år siden på NDS, og også tilbake i barndommen spilte jeg begge Broken Sword spillene. 2 av de faktisk beste pekk og klikk eventyrspillene jeg noensinne har spilt, så anbefaler alle som liker sjangeren å ihvertfall ta en titt. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Kjøpte dette spillet til Iphone for en måned siden, angrer ikke!. Det var en finfin opplevelse. Altfor lenge siden jeg hadde spilt ett slik spill. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Virkelig gode nyheter. Jeg simpelthen elsker Broken Sword, har så mange fantastiske barndomsminner fra det spillet, og hver gang jeg hører musikken og stemmene fra det spillet dynkes jeg i nærmest euforisk nostalgia. Så selv om jeg har spilt orginalen mange, mange ganger skal jeg allikevel kjøpe dette spillet, bare fordi jeg er så glad i det. Lenke til kommentar
Voight-Kampff Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dette har jeg gledet meg lenge til. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg har det både til Wii og DS, samt at jeg har den klassiske versjonen i fysisk kopi, så jeg tror ikke jeg kjøper det til PC. Men det er rart med det, jeg liker bedre den mono-lyden som er der fremdeles enn den nye gode lyden som de har lagt til i de nye områdene. Har vel med nostalgi å gjøre. Og jeg føler det også akkurat som RoR hver gang jeg hører musikken eller stemmen til Rolf Saxon (George Stobbart). Da kjenner jeg nostalgien komme, og jeg tenker tilbake til første gang jeg spillte det Lenke til kommentar
dapre Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Har til gode å oppleve den utrolige gode stemningen som oppsto første gangen jeg spillte demoen som fulgte med PCgamer en gang midt på 90-tallet....ble helt betatt Skrev faktisk til lille Revolution Software og fikk takk tilbake fra selveste Charles Cecil....hehe Tror det bare er originale Mafia som har vært i nærheten av noe gi meg en likende go' følelse Kommer nok til å skaffe meg denne Broken Sword versjonen - om ikke noe annet - av nostalgiske grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå