mobilen.no Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Glimt av nettbrettet i video fra Samsung Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 iPad var først ute men noe som fungerer, og Samsung kommer aldri ta igjen iPad, eller iPhone for den saks skyld. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Ta igjen iPhone? Samsung er vel verdens 2. største mobilprodusent, så det er vel snarere tvert om? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Det er Galaxy Tab, ikke Galaxy Pad Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 iPad har jo tatt igjen Fujitsu Siemens' slates, så hvorfor kan ikke denne ta igjen iPad? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Takker meg heller til Motion Computing's tablet PCer istedet ( de var kule i Stargate Atlantis ,enda bedre i virkligheten ..litt dyre, men definitivt mer min greie) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Vel, siden jeg har en iPhone vil jeg heller ha denne enn en iPad. Mindre er den også, slik at den kan bæres i en lomme som ikke er uvanlig stor. Venter spent på en pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg