mcgroven Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det rapporteres at enkelte spillere er utestengt fra Xbox Live på grunn av Halo: Reach. Les hele saken Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dette er vel både rett og rimelig, da det er ulovlig å laste ned - og spille piratkopierte spill. Hvorfor en del idioter av noen pirater ikke klarer å slå av nettet når de spiller, er vagt for meg. Multiplayer frista litt, men hvem skulle de liksom spille mot? Pirater? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Det har de bare godt ut av. Får håpe de får hele konsollen utestengt når de er så idioter og laster ned ulovlig. Endret 25. august 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 litt synd at det ikke blir gjort noe mer, dersom man ønsker er det jo bare å kjøpe en ny xbox og lage seg en ny konto.. Da er det bare å starte på nytt igjen med pirat nedlastingen. Er helt for det som gjøres, men skal så lite til igjen før man kan begynne på nytt igjen. Ødelegger for mye av spill industrien. Lenke til kommentar
fredrik_InnleggNO Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 litt synd at det ikke blir gjort noe mer, dersom man ønsker er det jo bare å kjøpe en ny xbox og lage seg en ny konto.. Men det er veldig kostbart. Spør du meg er det en av de bedre tiltakene å ramme brukeren såpass hardt økonomisk at selve konsollen blir utestengt. For hvilke andre, kraftigere, virkemidler har man? Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Denne saken er vel ingenting nytt?? E jo et helt klart bevis på at konsollen er modifisert og spillet kopiert. = BAN! Ingenting nytt under solen.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 De skulle ha fått en bombe i posten i stedet Piratene altså. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 De skulle ha fått en bombe i posten i stedet Piratene altså. Og hverken du eller noen andre her har ikke en aldri så liten MP3 en gang dere IKKE har betalt for.... eller annen software? Syns det er ganske festlig å lese kommentarer i slike diskusjoner, for 99% av alle PC brukere (en vill antagelse fra min side) har vel en eller annen form for ubetalt programvare eller en mp3 låt de aldri har betalt for. Kan like gjerne være bruk av shareware som har overstigi de normale 30 dagene man kan bruke programmet gratis. Har jobba med datamaskiner i over 20 år og det er ganske sjeldent jeg ser en PC som er 100% piratfri Beskylder ingen for å stjele, men de fleste har ubetalt stoff på PC enten det er med full viten eller uvitenhet. Det spiller ingen rolle hva man stjeler når man først stjeler! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Man høster som man sår, fullt fortjent. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 @Raggz: Og dommerne i en rettsak har sikkert kjørt over fartsgrensa en gang eller tre, men det betyr ikke at de er inkompetente. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 De skulle ha fått en bombe i posten i stedet Piratene altså. Og hverken du eller noen andre her har ikke en aldri så liten MP3 en gang dere IKKE har betalt for.... eller annen software? Syns det er ganske festlig å lese kommentarer i slike diskusjoner, for 99% av alle PC brukere (en vill antagelse fra min side) har vel en eller annen form for ubetalt programvare eller en mp3 låt de aldri har betalt for. Kan like gjerne være bruk av shareware som har overstigi de normale 30 dagene man kan bruke programmet gratis. Har jobba med datamaskiner i over 20 år og det er ganske sjeldent jeg ser en PC som er 100% piratfri Beskylder ingen for å stjele, men de fleste har ubetalt stoff på PC enten det er med full viten eller uvitenhet. Det spiller ingen rolle hva man stjeler når man først stjeler! Jeg snakker om konsollpirater. Og nei ,jeg har aldri eid noe piratkopiert - akkurat som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå