mcgroven Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Hvordan i alle dager kan man forsvare dette fra et markedsføring perspektiv? Ubisoft selv forsvarer det med at de fra nå av vil bruke Might and Magic som et slags paraplymerke for produktserier (eller - "ha et økt fokus på Might and Magic som paraplymerke", et paraplymerke er det tross alt allerede ... PR-prat), og at det er bakgrunnen for navnebyttet. Jeg husker dog ikke helt hvor jeg leste dette. Jeg synes forsåvidt også at HoMM klinger bedre enn MMH. Vel, det står helt i starten av artikkelen du har kommentert. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det forklarer saken. Det ble litt mange artikler og skriverier å holde styr på i kjølvannet av annonseringen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 HoMM klinger kanskje litt bedre, men selv har jeg og kompisene bare sagt "heroes". Ruller lettere på tungen Gleder meg, håper de får til å lage ett godt spill som faller i smak både hos gamle veteraner med nostalgien låst i heroes 3 og nye spillere som kanskje ikke har prøvd ett Heroes spill før Lenke til kommentar
Nether Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg håper de fikser de grusomme filmsekvensene fra V. Nå spiller man selvsagt HoMM for kampsystemet og bybygging, men de skar virkelig i øynene, Synes de heller burde ha ren tekst som i Heroes IV (jada, jeg vet IV er forhatt, men jeg likte det). Men i disse moderne tider så klarer jo ikke folk å lese så da må jeg vel heller lide meg gjennom flere filmsekvenser med elendig stemmeskuespill. Gleder meg dog stort. Bra jeg har Disciples 3 og KB:Crossworlds til å fylle behovet for taktiske spill i mellomtiden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Du er ikke alene, jeg foretrakk også langt på vei tekstbolkene i IV framfor det horrible stemmeskuespillet i V. Selv om jeg mistenker at mangelen på CGI eller cutscenes i IV var like mye et resultat av budsjett- og tidsproblemer som et artistisk valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå