Gå til innhold

nytt skjermkort

panybs

Anbefalte innlegg

hei! jeh tenkte på og kjøpe nytt skjermokort og har ikke så stor peiling på det. Den skal brukes til spill. har amd xp 2400, msi k7n2g og 512mb ram. jeg vil holde meg under 2000kr. Men jeg har aldir vært borti noe bygging med data så jeg vet ikke hvordan jeg skal få satt det inn og sånt, er dette vanskelig? jeg er 14 år burde jeg klare det alene eller få hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
maskinen er sammensatt jeg trenger bare og sette inn skjermkortet

åja hehe. da er saken klar, å sette inn ett skjermkort er inget problem :) du burde klare det uten de store problemer. hadde du gadde å postet din 3d mark score, når du har fått inn ett skjermkort??

Lenke til kommentar

åja hehe. da er saken klar, å sette inn ett skjermkort er inget problem :) du burde klare det uten de store problemer. hadde du gadde å postet din 3d mark score, når du har fått inn ett skjermkort??

hvordan finner jeg 3d mark score :oops:

Lenke til kommentar

hvordan finner jeg 3d mark score :oops:

hei igjen. ville som sagt gått fot ett radeon 9700, billig og veldig bra, kan klokkes til PRO hastighet uten problemer. For å finne din 3d mark score, må du laste ned enten 3d mark 01 eller 03 versjonen. om du har kjøpt pc blader i det siste, finner du helt sikkert ett av programmene på evt medfølgende cd. www.futuremark.com

Lenke til kommentar

Du har sikkert hørt at ett 9600 kortet er tregere en ett 9500 kort. dette er riktig. ett radeon 9500/9700 har vel 8 pipelines. 9600 har 4 pipelines, og samt noe litt tregere hastighet på core og minne. mulig eg tar litt feil her, så om noen kan rette meg hadde det vert flott :) det at ett 9600 kort er tregere enn 9500 kan høres litt rart ut, men kortet produseres pga av lave prod. kostnad. håper dette hjalp litt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...